پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا ؛ پاری سن ژرمن - بارسلونا چهارشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا امشب از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا از شبکه سه سیما

در سال‌های اخیر هواداران فوتبال بارها شاهد تقابل بارسلونا و پاری سن ژرمن بودند. دو باشگاهی که در یک کشور یا شهر حضور ندارند، اما همواره همدیگر را به چشم یک دشمن درجه یک می‌بینند. شاید انتقال جنجالی نیمار جونیور به پاری سن ژرمن و البته قبل‌تر از آن، کامبک باورنکردنی کاتالان‌ها در برابر باشگاه فرانسوی، باعث شد تا شعله‌های آتش نفرت بین دو باشگاه شعله‌ور شود.

حالا این دو تیم باید از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف همدیگر بروند. قضاوت این بازی حساس، بر عهده آنتونی تیلور، داور سرشناس انگلیسی است.

پاری سن ژرمن که میزبان این مسابقه است، در ۲۶ بازی قبلی خود در تمامی رقابت‌ها طعم شکست را نچشیده و آخرین باخت آن‌ها به دور گروهی لیگ قهرمانان و شکست برابر آث میلان برمی‌گردد. پس از آن، دیگر باخت را تجربه نکردند. آن‌ها با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد و احتمالا یک بار دیگر قهرمانی لوشامپیونه را جشن بگیرند.

اما هدف اصلی آن‌ها چند سالی است که دیگر قهرمانی در رقابت‌های داخلی نیست و مدیران باشگاه آرزو دارند تا هرچه سریع‌تر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند. حالا لوییس انریکه، مامور شده تا این رویا را به واقعیت تبدیل کند؛ کسی که آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان را به ارمغان آورده.

بارسلونا نیز مثل پاری سن ژرمن در چند هفته گذشته عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته. آن‌ها در پنج بازی قبلی خود در لالیگا هیچ گلی دریافت نکردند و در بهترین فرم این فصل خودشان قرار دارند. خبر خوشحال‌کننده برای هواداران بارسلونا، بازگشت پدری و فرنکی دی یونگ برای این بازی حساس است؛ دو هافبکی که نقش کلیدی در پازل تاکتیکی ژاوی هرناندز دارند.

آن‌ها شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا ندارند و حالا می‌توان گفت تنها امیدشان برای کسب جام در این فصل، لیگ قهرمانان اروپا است. ژاوی تصمیم گرفته در پایان فصل از بارسلونا جدا شود؛ اما اگر در این رقابت‌ها موفق عمل کند، ممکن است مدیران باشگاه در پی متقاعد کردن او برای ماندن در باشگاه باشند.

بارسلونا و پاری سن ژرمن تا به حال ۱۲ بار در لیگ قهرمانان اروپا در برابر همدیگر قرار گرفتند که سهم هر تیم ۴ برد و ۴ بار هم بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

پاری سن ژرمن سنگین‌ترین شکست اروپایی خودش را مقابل بارسلونا متحمل شده است؛ زمانی که در سال ۲۰۱۷ در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۶-۱ شکست خورد.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن:

سنگربان: دوناروما

مدافعان: برالدو، مارکینیوش، لوکاس هرناندز و نونو مندز

هافبک‌ها: ویتینیا، زایر امری و فابیان رویز

مهاجمین: کانگ این لی، عثمان دمبله و کیلیان امباپه

ترکیب احتمالی بارسلونا:

سنگربان: مارک آندره ترشتگن

مدافعان: ژول کنده، رونالد آرائوخو، پائو کوبارسی و ژائو کانسلو

هافبک‌ها: سرخی روبرتو، فرنکی دی یونگ و ایلکای گوندوغان

مهاجمین: لامین یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی

ورزشگاه: پارک دو پرنس

داور مسابقه: آنتونی تیلور از انگلیس

ساعت برگزاری مسابقه: ۲۲:۳۰ به وقت ایران

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶
کد خبر: 54230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha