عکس | اتفاق شوکه کننده برای هم‌تیمی سردار/ داور بازی رم را به تعویق انداخت

بازی اودینزه-رم پس از وضعیت نگران‌کننده و مشکوک به سکته ایوان اندیکا به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در دیدار رم و اودینزه اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

بالاخره پس از لحظاتی معاینه و بررسی شرایط، کادر پزشکی اندیکا را بر روی برانکارد گذاشتند و از زمین خارج کردند. ستاره ۲۴ ساله رم در حال خروج از زمین هوشیار بود اما به دلیل ناراحتی و روحیه بد بازیکنان داور تصمیم گرفت بازی را متوقف کند و به تعویق بیاندازد.

اندیکا اکنون به بیمارستان سانتا ماریا دلا میزریکوردیا منتقل شده و برخی گزارشات خبر از پایدار بودن وضعیتش داده‌اند.

عکس| اتفاق شوکه کننده برای هم‌تیمی سردار/ داور بازی رم را به تعویق انداخت

عکس| اتفاق شوکه کننده برای هم‌تیمی سردار/ داور بازی رم را به تعویق انداخت

بیانیه باشگاه رم در مورد ستاره‌ای که حین بازی بی‌هوش شد

باشگاه رم طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که ایوان اندیکا به هوش آمده و وضعیت مناسبی دارد.

باشگاه رم تایید کرد که ایوان اندیکا پس از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی مقابل اودینزه به بیمارستان منتقل شده است.

در بیانیه باشگاه رم آمده است: "پس از کمک‌های اولیه پزشکی در زمین برای اندیکا، بازی اودینزه و رم به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن اکنون هوشیار است و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. فورزا ایوان، همه ما در کنار تو هستیم."

اندیکا پس از دقیقه ۷۰ بازی امشب از ناحیه قفسه سینه احساس درد داشت و نتوانست به بازی ادامه دهد تا فوری تیم پزشکی رم برای مداوای او وارد زمین شود.

وضعیت این بازیکن بلافاصله توسط کادر پزشکی در زمین بررسی شد و سپس با برانکارد بیرون رفت. او در واکنش به تشویق تماشاگران بازی انگشت شصت دستش را بالا برد تا نشان دهد که حالش خوب است.

سپس داور با مربیان هر دو تیم گفتگو کرد و تصمیم گرفت تا این بازی به تعویق بیفتد. فعلا مشخص نیست حدود ۱۸ دقیقه زمان باقی‌مانده این بازی چه زمانی برگزار می‌شود.

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
کد خبر: 54385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha