پخش زنده آخرین بازی کیلیان امباپه در لیگ فرانسه؛ پاری سن ژرمن - تولوز امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های پاری سن ژرمن و تولوز امشب از سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و تولوز امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه در هفته سی و سوم به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و تولوز امروز

کیلیان ام باپه برای اولین بار در انظار عمومی اعلام کرد که در ماه ژوئن از پاری سن ژرمن جدا می‌شود. او یکشنبه با هواداران خداحافظی خواهد کرد. کیلیان ام باپه در ویدیویی 4 دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است علنا اعلام کرد که در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا می‌شود. ستاره فرانسوی قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید نخواهد کرد و بازی این یکشنبه مقابل تولوز در لیگ 1 آخرین بازی او در پارک دو پرنس خواهد بود.

کیلیان ام باپه در ویدیوی خداحافظی خود خطاب به هواداران، کارکنان، هم‌تیمی‌ها، مدیران و کادر فنی پاری سن ژرمن گفت: سلام به همه. من کیلیان هستم. می‌خواستم با هم شما صحبت کنم. همیشه گفتم زمانش که فرا برسد، حتما با همه شما صحبت می‌کنم. چون می‌خواستم این خبر را شخصا به همگی اعلام کنم.

این آخرین سال حضور من در پاری سن ژرمن است. من قراردادم را تمدید نمی‌کنم و چند هفته دیگر این ماجراجویی تمام می‌شود. من روز یکشنبه آخرین بازی‌ام را در پارک دو پرنس انجام می‌دهم. احساسات مختلفی دارم. سال‌ها این شانس و افتخار را داشتم که عضوی از این باشگاه باشم. بزرگترین باشگاه فرانسه و یکی از بهترین‌ها در جهان. باشگاهی که به من اجازه داد به این جایگاه برسم تا اولین تجربه‌ام را در چنین محیط و باشگاهی داشته باشم و با فشار زیاد، به عنوان یک بازیکن رشد کردم. در کنار جمعی از بهترین‌های تاریخ. جمعی از بزرگترین قهرمانان.

آدم‌های جدید زیادی را ملاقات کردم. به عنوان یک مرد رشد کردم. با تمام افتخار و اشتباهاتی که مرتکب شدم. اول از همه می‌خواهم از هم تیمی‌هایم تشکر کنم. همه هم‌تیمی‌هایی که داشتم. همه مربیانم: اونای امری، توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو کریستف گالتیه و لوییز انریکه. مدیران ورزشی باشگاه: لئوناردو و لوییس کمپوس که همیشه در کنار من بودند. تمام کارکنان باشگاه، کسانی که هیچکسی آنها را نمی‌بیند. نیروهای در سایه، فیزیوتراپ ها، مباشرها، آنالیزورها... کارکنان بخش اداری، کارکنان زمین تمرین، همه، همه افرادی که تمام تلاش خودشان را برای باشگاه انجام می‌دهند و آنها لایق ستایش و احترام هستند.

پخش زنده آخرین بازی کیلیان امباپه در لیگ فرانسه؛ پاری سن ژرمن - تولوز امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

علی رغم تمام اتفاقاتی که ممکن است در خارج از باشگاه بیفتد و تمام این جو رسانه‌ای که باشگاه را در برگرفته است، افرادی هستند که واقعا عاشق پاری سن ژرمن هستن که می‌خواهند ازش دفاع و کاری کنند که این تیم بدرخشد و این عالی است. می‌دانم که باشگاه در دست افراد خوبی قرار دارد.

سخت است. هیچ وقت فکر نمی کردم اینقدر سخت باشد که اعلام کنم من کشورم را ترک می‌کنم. فرانسه را، لیگ 1 را. رقابتی که همیشه می‌شناختمش ولی فکر می‌کنم به این نیاز دارم. یک چالش جدید بعد از 7 سال. سخت است و البته نفراتی هستند که باید از آنها تشکر کنم. طرفداران باشگاه. می‌دانم که زیاد بازیکن نمایشی نیستم. شاید من لایق عشق بزرگی که به مدت 7 سال به من داشتید، نبودم ولی هیچ وقت نخواستم کسی را فریب بدهم. همیشه می‌خواستم مفید و موثر باشم.

پاری سن ژرمن باشگاهی است که نمی‌شود نسبت به آن بی‌تفاوت بود. ممکن است عاشقش باشیم یا از آن متنفر شویم. من انتخاب کردم که عاشقش باشم و هفت سال این کار را کردم. با همه افت و خیزها، هیچ حسرتی ندارم. امضای قرارداد با این باشگاه باپرستیژ، باشگاهی که تمام عمر در ذهنم حفظش می‌کنم. تمام عمرم به همه می‌گویم که من شانس بازی برای پی‌اس‌جی را داشتم.

من دیگر بازیکن این باشگاه نخواهم بود ولی همچنان همه بازی‌هایش را تماشا خواهم کرد. چون همیشه باشگاه مورد علاقه من باقی می‌ماند و من همیشه پیگیر اخبارش خواهم بود. با همه کیفیت و کمبودهایم، سعی کردم بهترین نسخه از خودم رو در این 7 سال نشون بدهم. ولی قبل از آن می‌خواهم بگویم ممنونم. چون بدون شما من حتی نیمی از احساساتی که تجربه کردم را هم نداشتم و به همین خاطر تا آخر عمرم مدیون شما هستم. از همه شما هواداران ممنونم.امیدوارم امسال را هم با آخرین قهرمانی تموم کنیم. اوقات خوشی خواهیم داشت و باور کنین که تا ابد در قلب من خواهید بود. زنده باد پاری سن ژرمن. خداحافظ.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 55288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha