عکس | حضور هاشمی نسب در جمع قاتلان پرسپولیس/ مربی استقلال در کنار تیفوسی‌ها جشن گرفت

مهدی هاشمی‌نسب بازی استقلال و فولاد را در جایگاه هواداران افراطی در استادیوم آزادی تماشا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال که با محرومیت از سوی کمیته انضباطی رو به رو شده بود در ورزشگاه آزادی حاضر شد و بازی را از جایگاه تیفوسی‌های استقلال دنبال کرد!

هاشمی‌نسب در جایگاه هشت ورزشگاه آزادی که هواداران تیفوسی‌ استقلال در آن حضور دارند حضور داشت و با پوشش خاصی مسابقه را دنبال کرد، او با کلاه و ماسک چهره خود را استتار کرده بود و بازی را تماشا می‌کرد.

هواداران حاضر در این جایگاه در مسابقات استقلال تشویق مخصوصی برای مهدی هاشمی‌نسب دارند و معمولا در زمان گرم کردن بازیکنان استقلال دقایقی را با شعارهایشان که معمولا همراه با کری‌های تند و تیز علیه پرسپولیس است از مهدی هاشمی‌نسب حمایت می‌کنند و این رفتار یک طرفه نیست و او هم نسبت به این شعارها واکنش نشان می‌دهد.

عکس| حضور هاشمی نسب در جمع قاتلان پرسپولیس/ مربی استقلال در کنار تیفوسی‌ها جشن گرفت

هاشمی نسب بعد از پایان بازی سریعا خودش را به زمین رساند تا در جشن و شادی استقلالی ها شرکت کند و طبق روال همیشگی هفته‌های گذشته گلزن استقلال به سمت او رفت تا خوشحالی‌اش را با هاشمی نسب تقسیم کند، بعد از مهرداد محمدی، مرادمند و حتی گوستاوو بلانکو این‌بار نوبت ایمان سلیمی بود تا در کنار مرد پر جنب‌وجوش نیمکت استقلال حضور پیدا کند و خوشحالی‌ در چشمان آنها برق بزند!

عکس| حضور هاشمی نسب در جمع قاتلان پرسپولیس/ مربی استقلال در کنار تیفوسی‌ها جشن گرفت

عکس| حضور هاشمی نسب در جمع قاتلان پرسپولیس/ مربی استقلال در کنار تیفوسی‌ها جشن گرفت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۸
کد خبر: 55352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha