بدترین دورانم در استقلال بود/ خداروشکر با این تیم بزرگ قهرمان شدم

میثم تیموری می‌گوید بدترین دوران فوتبالش در استقلال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد میثم تیموری بازیکن مس رفسنجان در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه شب‌های فوتبالی از بدترین دوران فوتبالی خود پرده برداشت و گفت: بدترین دوران فوتبال من در استقلال بود و هیچ وقت نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

بازیکن سابق استقلال توضیح داد: زمانیکه با تیم پارس جنوبی جم تحت هدایت مهدی تارتار از دسته یک به لیگ برتر آمده بودیم با استقلال قرارداد بستم و به دلیل مصدومیتی که داشتم با شفر شخصا صحبت کردم و با آقای دکتر فتحی مدیرعامل وقت استقلال تصویری مکالمه داشتم و به ایشان گفتم من زانویم را عمل کردم و یکماه زمان می‌خواهم و آقای فتحی گفتند اصلا نگران نباش کارهای درمانت را انجام بده و هر موقع اوکی شدی و دکتر نوروزی تایید داد من از شما استفاده می‌کنم.

تیموری افزود: من به مترجم شفر گفتم اگر بخاطر من تحت فشار هستند می‌توانند من را کنار بگذارند اما به من اعلام شد که گفتند تو را می‌خواهیم.

بازیکن مس رفسنجان با ناراحتی گفت: آقای فتحی من را کشید کنار و به من گفت شما از کدام تیم آمدید و من هم گفتم ما کنار تیمی هستیم و تمرین می‌کنیم. خیلی در استقلال اذیت شدیم و درصورتیکه تصویری با من از جام جهانی صحبت کرده بودند اما بعد از بستن قرارداد ایشان اصلا نمی‌دانستند از کدام تیم آمده بودم و وقتی این حرف را به من زد فهمیدم چه خبر است.

تیموری تصریح کرد: از استقلال که بیرون آمدم دیگر نمی‌خواستم در مورد این تیم حرف بزنم و بعد هم که به تراکتور رفتم و با تیم بزرگ تراکتور قهرمان شدیم و همینجا می‌گویم مدیون این تیم و هوادارانش هستم. خیلی به من لطف داشتند. خداروشکر بعد از آن هم که به مس رفسنجان آمدم و با آقایان ربیعی و الهامی و نویدکیا کار کردم.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کد خبر: 55483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha