پخش زنده دیدار رئال مادرید ـ رئال بتیس امروز شنبه ۵ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

رئال مادرید امشب در چارچوب هفته سی و هشتم لالیگا مقابل رئال بتیس به میدان می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و رئال بتیس در هفته سی و هشتم لیگ برتر اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاقمندان به فوتبال می توانند این بازی را به صورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینند:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و رئال بتیس

مانوئل پیگرینی، سرمربی بتیس، در نشست خبری امروز ظهر در ورزشگاه لوئیس دل سول به تحلیل نحوه آماده شدن تیمش برای آخرین بازی فصل که فردا در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید برگزار می‌شود، پرداخت. سرمربی شیلیایی به دوران حضورش در تیم سفیدپوش اشاره کرد و گفت که آرزو داشت بازیکنی مانند تونی کروس را در اختیار داشته باشد. این بازی برای تیم رئال مادرید که قهرمانی خود را مسجل کرده است، اهمیت زیادی ندارد و انتظار می‌رود که آنچلوتی تمام حواس خود را معطوف بازی با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان کند.

پیگرینی که زمانی سرمربی کهکشانی‌ها بود و توانست با این تیم ۹۶ امتیاز کسب کند، در مورد بازی با رئال مادرید گفت: «همیشه، فارغ از اینکه با چه حریفی بازی می‌کنیم، بهتر است فصل را با یک بازی خوب به پایان برسانیم. البته بازی با رئال مادرید که فینالیست لیگ قهرمانان اروپاست، اهمیت بیشتری دارد. خوشبختانه ما هم به هدف اروپایی خود رسیده‌ایم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا باشیم. می‌دانیم که احتمالاً رئال مادرید با تمام قوا بازی نمی‌کند، چون آنها فینال را پیش‌رو دارند، اما من مطمئنم که بازی سختی خواهیم داشت. »

2025182

جلوگیری از رکوردشکنی آنچلوتی: «نه، این موضوع به من انگیزه نمی‌دهد. من یک سال را در رئال مادرید با ۹۶ امتیاز تمام کردم. ای کاش آن زمان، کروس را در اختیار داشتم. همانطور که همیشه در آن زمان می‌گفتم، ما مهاجمان بسیار خوبی داشتیم، یک تیم باکیفیت، با بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو، بنزما، کاکا، اما خلاقیت من در آن زمان کم بود. با این حال، ما در لالیگا یک فصل بسیار خوب داشتیم، اما در سایر مسابقات خیلی خوب نبودیم.»

بازنشستگی تونی کروس: «در مورد تونی کروس حرف زیادی برای گفتن باقی نمی‌ماند. او یک بازیکن فوق‌العاده‌ است که در موفقیت‌های چند سال اخیر رئال مادرید، تأثیر بسزایی داشته. به نظر من زود تصمیم به بازنشستگی گرفت، ولی حتماً اون هم دلایل خودش را دارد.»

۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 55784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha