فردوسی‌پور برنامه میثاقی را هدف گرفت/ رمزگشایی از افشاگری تهدیدآمیز عادل از فساد در تلویزیون

عادل فردوسی‌پور در ادعایی جنجالی عنوان کرد که فساده گسترده‌ای در برنامه‌های ورزشی تلویزیون نیز رخنه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بدون شک افشای فساد در فوتبال ایران جنجالی‌ترین اتفاق فصل بود. در همین رابطه عادل فردوسی‌پور در یک اتفاق کم‌سابقه مدعی شد فساد گسترده در فوتبال ایران به تلویزیون نیز رسیده است.

هفته گذشته محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، اعلام کرد که هر کسی سند یا مدرکی از دخالت عوامل این برنامه در فساد دارد حتما به این برنامه بفرستد تا خود میثاقی آن را در وال برنامه‌اش پخش کند. بعدتر هم مهدی توتونچی و محمد میر مجریان برنامه شبهای فوتبالی واکنش مشابهی نشان دادند.

اما آخرین مورد واکنش عادل فردوسی‌پور است. مجری برنامه تعطیل شده ۹۰، هم اکنون در پلتفرم خودش مشغول اجرا است. فردوسی پور همزمان با برگزاری لیگ برتر درباره ماجرای مس رفسنجان هم صحبت کرد. صحبت‌هایی که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

فردوسی‌پور در جملات کوتاهی که لحنی تهدید آمیز هم داشت مدعی شد فساد گسترده در برنامه تلویزیونی رخنه کرده و به زودی در برنامه‌ای ویژه به آن‌ها خواهد پرداخت.

البته که فردوسی‌پور صراحتا نامی از کسی نبرده است اما احتمالا منظور عادل از رخنه فساد در تلویزیون، همان برنامه‌های ورزشی است. حالا باید دید واکنش کسانی که فردوسی‌پور در این ویدیو به آنها اشاره کرده است چیست و چه جوابی به مجری برنامه ۹۰ خواهند داد.

عادل فردوسی پور که خودش اهل رفسنجان است وعده داده که به صورت جدی وارد پرونده فساد در ماجرای مس رفسنجان شود!

۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۵
کد خبر: 55943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha