در فوتبال زنان هیچ مربی ای مثل جواد نکونام رفتار نمی کند | از کاپیتان پرسپولیس ممنونم

ستاره فوتسال زنان ایران گفت با احترام به تمام تیم ها پرسپولیس لایق قهرمانی در لیگ برتر بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد فرشته کریمی، ستاره فوتسال زنان که سابقه دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن قاره را در کارنامه خود به ثبت رسانده، طی گفت‌وگویی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت:

موقع بازی در تمرین بودم، هم‌زمان بازی پرسپولیس را هم تماشا می‌کردم و از ته دلم دعا می‌کردم که این تیم به گل برسد که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد. به تمام بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی این تیم تبریک می‌گویم و تبریک ویژه را به هواداران این تیم می‌گویم که شایسته این قهرمانی بودند.

ستاره تیم ملی فوتسال زنان در ادامه گفت‌وگوی خود با نام بردن از وحید امیری، ادامه داد: دوران مصدومیتم را پشت سر گذاشتم و در این دوران برای بازگشت سریع‌تر به میادین نیاز به یک دستگاهی داشتم که وحید امیری آن را در اختیار من گذاشت و اینجا از ایشان تشکر ویژه می‌کنم.

کریمی در پایان در خصوص صحبت‌های جواد نکونام گفت: در فوتبال و فوتسال زنان هرگز چنین صحبت‌هایی نشنیدم و نمی‌توانم نظری بدهم، اما ایمان دارم که خداوند همیشه ناظر است و عدالت را رعایت می‌کند. با احترام به تمام تیم‌ها، پرسپولیس لایق قهرمانی بود. ضمن اینکه با توجه به صحبت‌های آقای تاج برای فصل بعد منتظر تشکیل تیم‌های زنان برای همه باشگاه‌ها هستیم و این خبر بسیار خوبی برای دختران خواهد بود.

۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۳
کد خبر: 56131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha