۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 56225
خداداد در مخمصه!

هنوز چیزی روشن نیست و مقامات قضایی باید بررسی‌های خود را انجام بدهند. تا زمان اثبات جرم هم نمی‌شود چیزی گفت و نوشت، اما به هر حال خبر بازداشت افشاریان در رسانه‌های رسمی منتشر شده که اتفاق مهمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد طی دو، سه هفته گذشته اخبار پرونده فساد در فوتبال به دلایلی، از جمله برگزاری مسابقات پایانی لیگ برتر کمرنگ شده بود و رسانه‌ها به ندرت به آن می‌پرداختند. در روزهای پایانی هفته اما یک بار دیگر موج بزرگی از اخبار و شایعات مربوط به این پرونده ایجاد شد و بسیاری از مخاطبان را غافلگیر کرد. سرعت انتشار اخبار طوری است که احتمالا ما از شما جا خواهیم ماند، اما به هر حال تا عصر دیروز چند خبر مهم منتشر شد؛ اینکه خداداد افشاریان بازداشت و روانه زندان شده است، یک سرمربی لیگ برتری هم احتمالا بازداشت شده و برای یک فعال رسانه‌ای نیز قرار وثیقه صادر شده است. به موازات همین فضا، شایعات جدی در مورد احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر مطرح شده که اگر در نهایت چنین اتفاقی رخ بدهد، یک تیم دیگر باید به لیگ برتر اضافه شود؛ یا پیکان، یا تیم سوم دسته یک.

گفتیم که هنوز چیزی روشن نیست و مقامات قضایی باید بررسی‌های خود را انجام بدهند. تا زمان اثبات جرم هم نمی‌شود چیزی گفت و نوشت، اما به هر حال خبر بازداشت افشاریان در رسانه‌های رسمی منتشر شده که اتفاق مهمی است. به این ترتیب انتظارات جامعه فوتبال حسابی بالا رفته و آنها توقع دارند نتایج این پرونده به صورت دقیق و شفاف به آگاهی‌شان رسانده شود. در صورت اثبات جرم، باید روشن شود رشوه بابت چه منظوری رد و بدل شده، چه کسانی در آن ذی‌نفع بوده‌اند، احتمالا نتایج چه مسابقاتی تغییر کرده و چه کسانی آسیب دیده‌اند. اگر یک بار این پرونده تا نقطه آخر پیگیری و با متخلفان احتمالی برخورد شود، مطمئنا تا حد قابل توجهی ایجاد بازدارندگی خواهد کرد و این به سود آینده فوتبال ایران است.

۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 56225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha