آخرین خبرها از آینده کاری یحیی گل‌محمدی؛ در یک‌قدمی پذیرش هدایت فولاد

یحیی گل‌محمدی در یک‌قدمی پذیرش هدایت فولاد خوزستان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ مدیران شرکت فولاد بعد از آنکه تیم‌شان یک فصل پرماجرا را پشت سر گذاشت و بعد از تغییر و تحولات پرشمار هم در کادر مدیریتی و هم کادرفنی، بقای دراماتیکی برای قرمزپوشان اهوازی به‌ثبت رسید، به دنبال آن هستند تا هم در ساختار مدیریتی و هم فنی تغییرات مهمی را اعمال کنند. اولین تغییر با انتصاب هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید به جای بهرام رضاییان اتفاق افتاد و حالا در ادامه چرخه تغییر و تحولات در فولاد، قرار است سرمربی جدید این تیم برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم انتخاب شود.

علیرضا منصوریان، اولی گلادیسون، خوان ایگناسیو مارتینس، احمد آل‌نعمه و عبدالله ویسی، چهره‌هایی بودند که در طول فصل اخیر به عنوان سرمربی روی نیمکت فولاد حضور پیدا کردند و سرانجام در روز پایانی، قرمزپوشان اهوازی با هدایت ویسی در قائمشهر مقابل نساجی پیروز شدند و در لیگ برتر ماندند. نکته جالب‌توجه اینکه تمدید قرارداد عبدالله ویسی در برنامه مدیران باشگاه فولاد نیست و آن‌ها در سودای یک انتخاب بزرگ هستند؛ یحیی گل‌محمدی!

از مذاکره با تراکتوری‌ها تا توافق با فولادی‌ها!

سرمربی سابق پرسپولیس که بعد از جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت تا یک‌قدمی پذیرش هدایت تراکتور تبریز هم پیش رفت، سرانجام نتوانست مجوز کار دریافت کند و همین مسئله باعث شد تا او در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم خانه‌نشین باشد. با این وجود، شرایط برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تغییر کرده و مجوز فعالیت یحیی گل‌محمدی صادر شده و او حالا بعد از بی‌ثباتی ایجاد شده در تراکتور، مذاکراتی را مستقیماً با مدیران کارخانه فولاد خوزستان داشته است.

همه‌چیز برای امضای قرارداد یحیی آماده است

مدیران کارخانه در زمینه استخدام یحیی گل‌محمدی چراغ سبز نشان داده‌اند و حالا رایزنی‌های نهایی از سوی مدیران این باشگاه هم در حال انجام است. ساعتی پیش، آرمین مرادی که در نقش سخنگوی باشگاه فولاد فعالیت می‌کند، با انتشار پیامی مرموز و شمایلی از یحیی گل‌محمدی و لوگوی فولاد خوزستان، به شکلی غیرمستقیم انتخاب این سرمربی باتجربه را تایید کرد و به نظر می‌رسد که در روزهای پیش‌رو رسماً قرارداد همکاری یحیی گل‌محمدی با تیم فولاد خوزستان به امضا خواهد رسید.

یحیی، امیدوار به گذراندن روزهای خوش در اهواز

گل‌محمدی در دورانحضورش در پرسپولیس موفق به کسب ۳ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و ۲ قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران شد و سرخ‌پوشان پایتخت را به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رساند. ضمن آنکه در کارنامه گل‌محمدی در دوران حضورش در ذوب‌آهن اصفهان هم کسب ۲ قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام به چشم می‌خورد و این سرمربی باتجربه امیدوار است که بعد از تجربه همکاری با تیم‌هایی چون پرسپولیس، تراکتور تبریز، شهرخودرو خراسان و البته ذوب‌آهن اصفهان، بتواند روزهای خوبی را هم در فولاد خوزستان پشت سر بگذارد.

۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 56530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha