رامین رضاییان گزینه‌ای جذاب در نقل‌وانتقالات؛ سوپراستار به کدام تیم می‌رود؟

ستاره موثر و باتجربه فوتبال ایران در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی پیراهن تیمی جز سپاهان را به تن می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سپاهان در ابتدای لیگ بیست‌وسوم خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرد اما رفته‌رفته شرایط برای این تیم پیچیده شد و در نهایت پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسید. طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌وسوم حواشی زیادی را تجربه کردند و عده‌ای معتقدند عملکرد سینوسی سپاهانی‌ها در لیگ برتر بی‌ربط به حواشی ایجاد شده نبود.

شاگردان ژوزه مورایس اما در جام حذفی عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق شدند به فینال برسند. طلایی‌پوشان در فینال روز پنج شنبه برابر مس رفسنجان قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر صفر شاگردان محرم نویدکیا را شکست دادند تا پنجمین قهرمانی سپاهان در جام حذفی رقم بخورد. رامین رضاییان پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی به طور رسمی اعلام کرد در فصل آینده خبری از حضور او در سپاهان نیست تا اکنون شایعات مختلفی در مورد رامین به گوش برسد.

موثر و زهردار

رامین رضاییان در لیگ بیست‌وسوم با با تصمیم ژوزه مورایس بیشتر از کارهای دفاعی، در مسائل هجومی حضور داشت و همین موضوع به سپاهان کمک بسیاری کرد. رامین با آزادی عمل در زمین حریف حاضر می‌شد و همین موضوع باعث شد رضاییان در لیگ برتر ۸ گل بزند و ۶ پاس گل بدهد. آمار رامین رضاییان به عنوان یک مدافع راست جایی جالب می‌شود که در کل فصل (بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) ۱۴ گل زده و ۱۲ پاس گل داده است. کسی نمی‌تواند منکر عملکرد درخشان رامین ۳۴ ساله شود، بازیکنی که حالا سن‌وسال‌دار شده است اما همچنان درون زمین می‌درخشد.

از سرخابی‌ها تا لژیونر شدن

رضاییان پس از فینال جام حذفی به طور رسمی اعلام کرد دیگر با سپاهان همکاری نمی‌کند. رامین پیشنهادات بسیار خوبی دریافت کرده و حالا باید برای آینده خود تصمیم بگیرد. مدافع ۳۴ ساله از استقلال پیشنهاد دارد و جواد نکونام علاقه زیادی به این بازیکن دارد. نکونام به مدیران باشگاه تاکید کرده رامین رضاییان را نیاز دارد و مذاکراتی هم انجام شده است اما سرنوشت رامین همچنان مشخص نیست.

رضا درویش هم به همکاری مجدد با رامین رضاییان علاقه دارد اما بازگشت رامین به پرسپولیس در گروی جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از جمع سرخپوشان پایتخت است. اگر دانیال قرارداد خود را تمدید نکند، آن‌وقت درویش سراغ رامین رضاییان می‌رود. طبق شنیده‌ها رامین رضاییان پیشنهاداتی از خارج کشور هم دارد و به زودی تصمیم نهایی خود را می‌گیرد. حالا باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار رضاییان است و این بازیکن در فصل جدید راهی کدام تیم می‌شود.

۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 56771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha