ملی‌پوش سابق تیروکمان: آقای زاکانی تیروکمان من را که قول دادید بخرید، یارانه طلا پیشکش!

مریم رنجبر ساروی، ملی‌پوش اسبق تیروکمان، پس از وعده اعطای یارانه طلا به مردم از سوی علیرضا زاکانی، شهردار تهران و نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در یک استوری اینستاگرامی خطاب به او نوشت: «شما به وعده خرید تجهیزات تیروکمان برای من عمل کنید، پرداخت طلا به مردم پیشکش.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پس از بازتاب این استوری در شبکه‌های اجتماعی، روزنامه اعتماد با این ملی‌پوش پیشین تیروکمان مصاحبه کرده و از او پرسیده که این وعده چه زمانی از سوی زاکانی به او داده شده که ساروی گفته: «ماه رمضان سال قبل بود که به یک جا دعوت شدم که آقای زاکانی هم بود. سر میز ایشان آقای منوری هم‌حضور داشت قول دادند که پول تمام تجهیزات تیر و کمان را به من بدهد . او گفت یک نامه بنویس و قید کن که چقدر لازم است و من تمام این کار را انجام دادم. زاکانی گفت نصف این مبلغ را من می‌دهم و نصف دیگر را مسئول راه و ترابری شهرداری که‌ الان نامش یادم نیست.»

ملی‌پوش پیشین تیروکمان ایران درباره دلیل کناره‌گیری از تیم ملی گفته: «در آخرین اعزام‌مان هم به ما گفتند نصف پول اعزام هم خودتان بپردازید! من به دلیل هزینه‌های زیاد مجبور شدم کمان خودم را بفروشم. خیلی دنبال اسپانسر گشتم اما قبول نکردند و نصف پاداش‌ها هم به دست من نرسید. وقتی دیدم نه خبری از پاداش است و نه حقوقی و تازه می‌گفتند نصف پول اعزام هم بدهید دیگر قید دوران قهرمانی را زدم. تا با دکتر زاکانی حرف زدم و او گفت فقط بگو قیمت تیر و کمان چند است تا پول آن را پرداخت کنیم اما تا الان خبری نشد.»

ساروی درباره هزینه تجهیزات مورد نیازش گفته: «قبلا یکی از مشاوران‌ آقای زاکانی در تیم جانبازان و معلولین تیر و کمان به مسابقات اعزام شده و می‌داند چقدر هزینه دارد. خودشان استعلام گرفتند رسیدند به همین مبلغی که من گفتم حدود چهارصد میلیون تومان.»

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
کد خبر: 56832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha