سرمربی بلژیک: ضدحمله نقطه قوت اوکراین است ؛ اوکراین - بلژیک ؛ چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ + لینک پخش زنده

بلژیک و اوکراین در آخرین دور گروه پنجم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بلژیک از ۲ دیدار قبلی خود تنها یک پیروزی به دست آورده و این بازی برای این تیم بسیار حائز اهمیت است. بلژیک برای صعود به دور بعد، به ۳ امتیاز بازی احتیاج دارد، دیگر تیم‌های این گروه یعنی اوکراین، رومانی و اسلواکی هم همه در این گروه ۳ امتیاز به دست آورده‌اند. دومینیکو تدسکو سرمربی بلژیک در مصاحبه خود عنوان کرد اوکراین در ضدحملات و کنترل بازی بسیار عالی است.

لینک پخش زنده بازی اوکراین - بلژیک از ساعت ۱۹:۳۰

برای پیروزی بازی می‌کنیم

تدسکو درباره بازی گفت: «نمی‌توانم به شما دستورالعمل بازی را ارائه کنم، فقط برای برد به میدان خواهیم آمد. می‌دانیم برای رسیدن به نتیجه چه کاری انجام بدهیم، بنابراین از ابتدای بازی هیچ سردرگمی و مشکل ذهنی برای تیم وجود نخواهد داشت.»

تدسکو در ادامه سخنان خود درباره اوکراین گفت: «با توجه به حضور بازیکنانی مانند سوداکوف، مودریک و داوبیک، ضد حمله یکی از نقاط قوت این تیم محسوب می‌شود. آن‌ها به خوبی توپ را کنترل می‌کنند و بازی را در اختیار می‌گیرند و می‌توانند بازی را برای تیم‌های بزرگی همچون انگلیس، ایتالیا و آلمان دشوار کنند.»

ورزشگاه پرمعنی

بازی ۲ تیم بلژیک و اوکراین در ورزشگاه مرسدس بنز اشتوتگارت برگزار خواهد شد. تدسکو درباره معنی این ورزشگاه برای خودش گفت: «اگر بگویم این ورزشگاه، تنها یک ورزشگاه با قدمت بالاست، دروغ گفته‌ام. اینجا بزرگ شدم و نخستین باری که برای تماشای یک بازی به ورزشگاه رفتم، بازی اشتوتگارت در همین ورزشگاه بود.»

برنامه و نتایج کامل یورو ۲۰۲۴ به وقت ایران + لینک پخش زنده

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
کد خبر: 56934

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha