۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 56944
آزمون دوباره در تیم مورینیو؟

خبرنگاری آلمانی گزارش داد که رم از فعال‌کردن بند خرید سردار آزمون خودداری کرده و احتمال پیوستن این بازیکن ایرانی به فنرباغچه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهاجم ۲۹ساله ایرانی‌ آینده‌ای در تیم بایر لورکوزن ندارد. اشتفان ون‌ناکس، خبرنگار آلمانی، عنوان کرد که سران این تیم آلمانی به دنبال یافتن تیمی برای سردار هستند و قصد دارند این مهاجم را در تابستان به صورت دائمی بفروشند.

این بازیکن ۲۹ساله تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد در این تابستان به صورت دائمی از این تیم جدا شود. آزمون که به صورت قرضی در سری آ حضور داشت، سه گل زد و چهار پاس گل داد و در پایان فصل به دوران حضورش در جالوروسی پایان داد.

لورکوزن مایل به فروش دائمی آزمون است و قصد ندارد او را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد اما در یافتن تیمی برای این بازیکن که ۸۳ بازی ملی با ایران انجام داده با مشکل مواجه بوده است.

سویا تنها علاقه‌مند به جذب قرضی آزمون است و نمی‌خواهد او را به صورت دائمی بخرد و همین موضوع سبب شده تا شانس پیوستن بازیکن ایرانی به لالیگا کم شود. این در شرایطی است که ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، ممکن است به خرید آزمون علاقه‌مند باشد. این مربی پرتغالی در رم با آزمون کار کرده و از او شناخت دارد. اینکه آیا آزمون به اندازه کافی نام بزرگی برای پروژه مورینیو در فنرباغچه است یا خیر جای سوال دارد.

بازیکن ایرانی ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا به جذب او علاقه‌مندند.

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 56944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha