ژوزه مورایس از ایران می رود؟

با اتمام ضرب‌الاجل سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس، به نظر می‌رسد در هفته پیش‌رو قطع همکاری طرفین احتمالاً رسماً اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سپاهان موفق شد در جام حذفی با شکست دادن مس رفسنجان به مقام قهرمانی برسد تا طلسم ۹ سال ناکامی طلایی‌پوشان در مسیر کسب جام (در لیگ برتر و جام حذفی) شکسته شود و آن‌ها بار دیگر در فوتبال ایران موفق شدند طعم قهرمانی را بچشند. این قهرمانی برای طلایی‌پوشان خوش‌یمن نبود و بعد از کسب این عنوان توسط سپاهانی‌ها، وضعیت ویژه‌ای بر این تیم حاکم شد. رامین رضاییان، اولین ستاره طلایی‌پوشان بود که بعد از پایان مسابقه با مس رفسنجان رسماً پایان همکاری‌اش با سپاهان را اعلام کرد.

میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در صف جدایی از جمع طلایی‌پوشان هستند و نکته مهم اینکه در این میان، ژوزه مورایس هم تمایلی به ادامه همکاری با سپاهان ندارد. مورایس در طول فصل در چند نوبت نسبت به ادامه همکاری‌اش با سپاهان واکنش نشان داده بود و گفته می‌شود بعد از پایان جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی، سرمربی پرتغالی ساز جدایی کوک کرده و توضیح داده که تمایلی به ادامه همکاری با طلایی‌پوشان ندارد تا آینده نیمکت سپاهان مبهم شود.

ساز جدایی مورایس همچنان کوک است

ژوزه مورایس در ۲ فصل اخیر سرمربی سپاهان بوده و یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد دارد اما با توجه به بند فسخ مندرج در قرارداد سرمربی پرتغالی، مورایس به دنبال پایان همکاری‌اش با سپاهان است. مدیران سپاهان بعد از کسب اطلاع از تصمیم ژوزه مورایس، از او خواسته‌اند تا یک هفته به استراحت برود و در تصمیم خود تجدیدنظر کند و برای شروع کارش برای حضور در فصل جدید به اصفهان برگردد اما با گذشت زمان مشخص شده که تصمیم ژوزه مورایس تغییری نکرده است!

مورایس که به دنبال ترک فوتبال ایران و ادامه فعالیت‌اش در عرصه مربیگری در کشورهای دیگر است، در حالی‌که شایعه حضورش در تیم ملی کره‌جنوبی هم مطرح شده بود، به تصمیم خود در مسیر جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پافشاری کرده و طبق آخرین خبرها، احتمال ماندن او در قامت سرمربی سپاهان بسیار کمتر از احتمال جدایی است. گفته می‌شود که طی هفته آتی، قرار است مورایس پاسخ رسمی خود را به درخواست مدیران باشگاه اصفهانی ارسال کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی هفته پیش‌رو رسماً پایان همکاری مورایس با طلایی‌پوشان اعلام خواهد شد!

آینده مبهم نیمکت سپاهان!

سپاهان باید روز شانزدهم مردادماه در مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در اصفهان به مصاف شباب‌الاهلی امارات برود و در فاصله کمتر از ۴۵ روز تا این مسابقه، آینده نیمکت سپاهان نامشخص است. در حالی جدایی ژوزه مورایس قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد که در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون مذاکره با چهره‌هایی مانند محرم نویدکیا، فرهاد مجیدی و حتی یحیی گل‌محمدی مطرح شده اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که فعلاً خبری از انتخاب جانشین ژوزه مورایس نیست و طلایی‌پوشان بعد از قهرمانی در جام حذفی در وضعیتی بحرانی قرار گرفته‌اند و آینده نیمکت این تیم در شرایطی کاملاً مبهم قرار دارد.

۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: 57040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha