رئیس ستاد پزشکیان: گران کردن قیمت بنزین را با آرامش جا می‌اندازیم! + فیلم

هر قیمتی که برای بنزین کارشناسی شود، خواهید دید که آنچنان با آرامش و همکاری مردم جا می‌افتد، بنزین، گازوئیل، برق و .. که هم موجب رضایت مردم شود و هم موجب آبادانی کشور. این‌ها آزمون‌های مدیریتی است که آقای دکتر پزشکیان انجام خواهد داد و من این توان را در آقا مسعود می‌بینم.دولت اگر دولت تعاملی باشد به همین کارشناسان که می‌گویند بنزین باید ۵۰ هزار تومان شود، به‌مدت سه شب هر شب یک موافق و یک مخالف به تلویزیون بیایند و بنشینند و درباره گران شدن حامل‌های انرژی صحبت کنند، مردم حرف‌ها را می‌شنوند که چرا گران شود بعد بگوید چگونه گران کنیم، حالا که مردم پذیرفتند و دیدند که چاره‌ای نیست و باید گران شود، بگویند؛ دو مطلب باید در اینجا وجود داشته باشد؛ نخست اینکه، چگونه گران کنیم؟ آیا این ۵۰ هزار تومان یکباره گران شود یا اینکه طی یک سال یا دو سال گران کنیم؟ طبق این برنامه به اینجا برسانیم.

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۸
کد خبر: 57046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 0
      آبادانی کشور؟؟؟؟این همه منابع وثروت را تا به حال چه کردید و چه مدیریتی کردید که الان با گران کردن بنزین میخواهید جا بیندازید وباپول بنزین از جیب مردم کشور را آباد کنید!!؟؟؟شرم هم چیز خوبیست !!!!!!!
    • کیا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      خدا رو شکر. هیچ کدام از کاندیداها حرف از رفاه و آسایش ملت نمیزنند. فقط گرون کنیم و این گرونی رو به مردم تحمیل کنیم. اگر هم نگاه کنید تمام این افراد کسانی هستند که بالای 65 سال سن دارند و هیچ دید و سوادی نسبت به اقتصاد روز دنیا و تجارت جهانی ندارند. بله آقای عزیز بنزین پنجاه تومانی مال کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس هست که حقوق ماهیانه 2000 دلار دارن و ثبات قیمت در مایحتاج زندگی دارن. نه شمایی که یه شونه تخم مرغ رو یه روز 89 تومن به ملت میفروشی و دو روز بعد 120 هزار تومان و دو روز بعد اصلاً همون هم گیر نمیاد. نه شمایی که نرخ گوشت گاو و گوسفند هر ماه تصاعدی بالا میره. نه توی کشوری که حقوق وزارت کار سیزده میلیون تومنه. یخورده از اون غارهاتون بیایید بیرون و وضعیت معیشت مردم رو ببینید. گرون کردن کاری نداره ، بقول آقای کروبی ننه بزرگ ایشون هم میتونه این کار رو بکنه. شماها اگه عرضه دارید نرخ ها رو ثابت نگه دارید یا ارزونی بیاورید.