به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پیشفروش هونگچی HS ۷ پلاگین هیبریدی از ۱۱ جولای در چین آغاز و در انواع مدلهای دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک و همچنین شش و هفت نفره عرضه خواهد شد. در حال حاضر، نوع بنزینی هونگچی HS ۷ در بازار موجود است.
در طراحی بیرونی، نوع PHEV در مقایسه با مدل بنزینی تا حد زیادی بدون تغییر باقی میماند. هونگچی HS ۷، زبان طراحی این برند را با جلوپنجره مستطیلی شکل غولپیکر همراه با خطوط عمودی کشیده و چراغهای برجسته که دقیقاً در کنار جلوپنجره قرار دارند، ادامه میدهد. چراغهای جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شدهاند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است.
نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. نمای جانبی به ما میفهماند که با SUV نسبتاً بزرگ و سه ردیفه مواجهیم. در نمای پشتی، یک چراغ متصل و هماهنگ با نمای جلو، اگزوز تقلبی و یک اسپویلر سقفی اسپرت را میبینیم. برای درک ابعاد، این خودرو ۱۴۷ میلیمتر طویلتر، ۳۵ میلیمتر عریضتر و ۳۰ میلیمتر بلندتر از تویوتا هایلندر است. رینگهای پنج پره ۲۰ اینچی و درگاه شارژ در گلگیرهای عقب چپ و راست دیده میشود.
در داخل، چیدمان کلی با نسخه بنزینی سازگار است. در نگاه اول، صفحهنمایش مرکزی عمودی همراه با فرمان سه پره، صفحهنمایش کیلومترشمار و یک دستهدنده برجسته، چشمنواز است. کنسول وسط به یک پنل شارژ بیسیم و یک جالیوانی مخفی مجهز شده است.
صندلیهای جلو از تنظیم برقی چند زاویهای پشتیبانی میکنند. هر دو صندلی جلو و عقب به گرمکن، سردکن و ماساژور مجهزند.
نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی (مدل CA ۴ GC ۲۰ TDH-۴۲)، همراه با باتریهای لیتیومی سهتایی ۲۰٫۱۴ کیلووات ساعتی CATL تأمین میشود. حداکثر قدرت این موتور ۱۶۳ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است. نوع دو چرخ محرک دارای برد الکتریکی خالص ۹۲ کیلومتر و نسخه چهار چرخ محرک دارای برد الکتریکی خالص ۸۳ کیلومتری است. علاوه بر این، موتور دو چرخ محرک دارای مصرف سوخت ۵٫۹۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است در حالی که مصرف سوخت نسخه چهار چرخ متحرک ۶٫۳۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
نظر شما