آغاز فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L + جزئیات

فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L از امروز سه شنبه (۱۹ تیرماه) آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد شرکت پارس خودرو بر اساس برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود و در راستای امکان ثبت نام مشتریان جدید در نظر دارد، فروش فوق العاده خودروی کوییک GXR-L ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده را از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه (۱۹ تیرماه)‌ از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس http://saipa.iranecar.com آغاز کند. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

متقاضیان جهت تسهیل در فرایند ثبت نام می‌توانند به آدرس یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت و یا به روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

لازم به ذکر است که قیمت این خودرو ۳۷۹ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین، شرکت تأکید کرده که ثبت‌نام تنها از طریق وبسایت رسمی امکان‌پذیر است.

مشخصات فنی کوییک GXL

شرکت پارس خودرو، یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا، اخیراً از محصول جدید خود به نام کوییک GXL رونمایی کرده است. این خودرو که در دو مدل GX-Low و GX-High عرضه می‌شود، با هدف پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان طراحی شده است.

کوییک GXL با ابعاد ۴۰۰۵ میلی‌متر طول، ۱۶۷۸ میلی‌متر عرض و ۱۵۳۲ میلی‌متر ارتفاع، در دسته خودروهای کامپکت شهری قرار می‌گیرد. فاصله بین دو محور ۲۴۱۴ میلی‌متری آن، فضای داخلی مناسبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. حجم صندوق عقب ۲۲۵ لیتری این خودرو برای استفاده‌های روزمره کافی به نظر می‌رسد. وزن خالص ۱۰۶۵ کیلوگرمی کوییک GXL نیز نشان‌دهنده سبک بودن نسبی آن است که می‌تواند به بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت کمک کند.

قلب تپنده کوییک GXL، یک موتور ۴ سیلندر M۱۵i با حجم ۱۴۹۷ سی‌سی است که از دریچه گاز الکتریکی بهره می‌برد. این موتور قادر است حداکثر قدرت ۹۰ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. انتقال قدرت در این خودرو توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی انجام می‌شود که کنترل بیشتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

سیستم تعلیق جلوی مک‌فرسون و تعلیق عقب یکپارچه تیر پیچشی، ترکیبی از راحتی و پایداری را برای کوییک GXL به ارمغان می‌آورد. فرمان هیدرولیک با غربیلک D-TYPE نیز هدایت آسان و دقیق خودرو را تضمین می‌کند.

کوییک GXL در هر دو مدل خود از رینگ‌های ۱۴ اینچی با لاستیک‌های ۱۸۵/۶۵R۱۴ استفاده می‌کند، با این تفاوت که مدل GX-Low دارای رینگ‌های فولادی و مدل GX-High مجهز به رینگ‌های آلومینیومی است. سیستم ترمز این خودرو ترکیبی از دیسک در جلو و کاسه‌ای در عقب است که ایمنی مناسبی را فراهم می‌کند.

از نظر مصرف سوخت، کوییک GXL عملکرد قابل قبولی دارد و مصرف ترکیبی آن ۶.۷۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. باک ۴۱ لیتری این خودرو نیز برد مناسبی را برای مسافرت‌های شهری و بین شهری تأمین می‌کند. همچنین، این خودرو مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۵ طراحی و تولید شده که نشان‌دهنده توجه سازنده به مسائل زیست‌محیطی است.

در زمینه امکانات ایمنی و رفاهی، کوییک GXL از تجهیزات متنوعی بهره می‌برد. هر دو مدل این خودرو مجهز به سیستم ترمز ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر و سیستم هشداردهنده امنیتی هستند.

از نظر امکانات رفاهی، می‌توان به مواردی چون سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک عقب، صندلی‌های قابل تنظیم، سیستم صوتی، شیشه بالابرهای برقی و USB برای شارژ موبایل اشاره کرد. مدل GX-High از امکانات بیشتری مانند مولتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچی، دوربین عقب، سیستم ناوبری GPS و روکش چرمی صندلی‌ها برخوردار است.

۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 57336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha