یک پناهنده ایرانی در المپیک کشتی می‌گیرد؛ فیلم کشتی ۲ ماه پیش ولی زاده و محسن نژاد را ببینید

جمال ولی‌زاده کشتی‌گیر ایرانی تیم پناهندگان المپیک به روی تشک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علاوه بر امین میرزازاده و مهدی محسن‌نژاد، امروز یک کشتی گیر ایرانی دیگر هم به روی تشک اولین روز مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس می رود.

جمال ولی زاده فرنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم پناهندگان امروز در دور اول باید با نماینده ازبکستان دیدار کند و در صورت پیروزی برابر او با برنده مولداوی و کره شمالی پیکار خواهد کرد.

جمال ولی زاده کیست؟

جمال ولی زاده اهل کردستان ایران است که در فرانسه به سر می برد و عضو تیم پناهنگان کمیته بین المللی المپیک است. او سابقه حضور در مسابقات جهانی صربستان را هم دارد. او در رقابتهای جهانی ۲۰۲۳ برابر ماکارانکا از روسیه در همان دور اول ۱۱ بر صفر شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

وی در مسابقات رقابت های کشتی فرنگی دوزادهمین دوره المپیاد دانشجویان کشور در وزن ۵۹ کیلوگرم در دانشگاه شهید بهشتی به عنوان قهرمانی رسیده بود.

این کشتی گیر کرد ایرانی چند ماه پیش در مسابقات رنکینگ سری مجارستان با اختلاف سنگین برابر مهدی محسن نژاد شکست خورد که ویدیوی آن مبارزه را در زیر می بینید

تکمیلی:

جمال ولی زاده کشتی گیر ایرانی الاصل تیم پناهندگان المپیک پاریس دقایقی پیش در دور اول وزن ۶۰ کیلوگرم برابر حریف ازبکی خود ۳ بر صفر شکست خورد و باید منتظر عملکرد حریفش باشد.

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱
کد خبر: 58287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha