مهمدی و اسماعیلی فینالیست شدند؛ کشتی فرنگی با سه فینالیست آبروداری کرد + فیلم

فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران با شکست حریف عنوان‌دار خود از اوکراین مقتدرانه راهی فینال المپیک شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در کشتی فرنگی، علیرضا مهمدی با نمایش خوب خود و شکست کشتی‌گیران کلمبیا، لهستان و اکراین را به مرحله فینال صعود کرد.

سعید اسماعیلی با شکست نمایندگان الجزایر، کوبا و ارمنستان به فینال المپیک صعود کند و به این ترتیب یک مدال دیگر برای کشتی ایران قطعی شد.

نتایج کاروان ایران به شرح زیر است:

کشتی فرنگی

علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در دور نخست برابر کارلوس مونوز از کلمبیا در مدت زمان ۲ دقیقه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید. در یک چهارم نهایی نیز مقابل کولینیچ دارنده مدال برنز جهان از لهستان با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

او در نیمه نهایی با نتیجه سه بر سه مقابل کشتی‌گیر اوکراین پیروز شد و به فینال صعود کرد و یک مدال دیگر برای ایران قطعی شد.

فیلم کشتی مهمدی و اوکراین

سعید اسماعیلی در دور نخست وزن ۶۷ کیلوگرم به مصاف اسحاق قایو از الجزایر رفت و در پایان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید. سپس مقابل اورتا سانچز دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از کوبا با امتیاز عالی ۹ بر صفر پیروز شد.
حریف کوبایی ۲ ماه پیش در تورنمنت مجارستان در حالیکه از اسماعیلی شکست خورده بود در ثانیه های پایانی در شرایطی که اسماعیلی به تصور پایان مبارزه دست از مبارزه کشیده بود از پشت به او حمله کرد و با زدن فن موفق به کسب پیروزی شد اما این بار اسماعیلی انتقام سختی از او گرفت.

اسماعیلی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مقابل کشتی‌گیر ارمنستان به پیروزی رسید و به فینال المپیک رسید. حالی که اسماعیلی از حریق پیش بود، قصد اجرای بارانداز را داشت که بر اثر غفلت ناباورانه ضربه فنی شد اما با اعتراض مربیان ایران و بررسی فیلم، رای داور به دلیل گرفتن پا از سوی کشتی گیر ارمنستانی، باطل شد.

فیلم کشتی اسماعیلی و ارمنستان

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 58400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha