یکه‌تازی "رحمان بی‌رحم" در پاریس با صعود به نیمه نهایی المپیک؛ آذرپیرا در ۳۷ ثانیه شکست خورد + فیلم

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با شکست قاطع حریف خود از آلبانی راهی مرحله نیمه نهایی المپیک پاریس شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آغاز رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در دور نخست برابر زین ردرفورد دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی خوب با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

ویدیو/ رحمان به حریف آمریکایی رحم نکرد

در دیدارهای مهم این وزن اسماعیل موسوکایف دارنده مدال طلای جهان از مجارستان در دور نخست برابر حریف قرقیز با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید.

در ادامه رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اسلام دودایف از آلبانی با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان ۳ دقیقه ۴۰ ثانیه با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

عموزاد پیش از این در دور نخست برابر زین ردرفورد دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی خوب با نتیجه قاطع ۸ بر صفر  به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

در دیدارهای مهم این وزن اسماعیل موسوکایف کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان و دارنده مدال طلای جهان در دومین مبارزه نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۳ از سد حاجی‌علی‌اف از آذربایجان گذشت و راهی نیمه نهایی شد تا حریف رحمان عموزاد شود.

ویدیو/ دومین پیروزی رحمان بی‌رحم در المپیک

در ادامه رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امیرعلی آذرپیرا دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در دور نخست در مبارزه ای سخت و دشوار برابر احمد تاج الدین اف نابغه ۲۱ ساله روسی الاصل بحرین و دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۳ به روی تشک رفت و در شرایطی که تا ۵۰ ثانیه مانده به پایان ۳ بر صفر جلو بود، در نهایت ۲ مرتبه اسیر زیرگیری حریف شد و در خاک نشست تا در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کند.

آذرپیرا برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود تاج‌الدینوف به دیدار نهایی باشد.

پیش از این رحمان عموزاد دیگر نماینده ایران در ۲ وزن پایانی این رقابت ها، در نخستین مبارزه با نتیجه قاطع ۸ بر صفر از سد زین ردرفورد دارنده مدال طلای جهان از آمریکا گذشت.

فیلم کشتی آذرپیرا و تاج الدینوف بحرینی

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 58516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha