واکنش سردار رادان به بازداشت دو دختر ۱۴ ساله؛ فحش‌های آن ۲ دختر را شنیدید؟ + فیلم

هیچ‌کس ناسزا و دشنام‌های این ۲نوجوان به همکار ما را ندید؛ هیچ‌کس نگفت این ۲خانم، قانون را زیر پا گذاشته‌اند و آن رفتار مشکل داشت. در کل بی‌قانونی آنها دیده نمی‌شود هرچند رفتار پلیس هم مقداری غیرحرفه‌ای بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سردار رادان فرمانده فراجا با اشاره به جنجال بازداشت دو دختر بی حجاب گفت:پلیس برای حفظ جان، مال و امنیت و آسایش مردم حتی از جان خود هم می‌گذرد، به طوری که پس از دوران دفاع ‌مقدس تاکنون بیش از ۴۸۰۰ شهید نیروی انتظامی تقدیم ایران شده است؛ شهدایی که در برابر نابهنجاری اجتماعی، وقاحت، نامردی و رذالت ایستادند و سینه سپر کردند.
برخی به دور از انصاف بعضا عملکرد قانونی پلیس را حین انجام وظیفه و مقابله با قانون‌شکنی زیر سوال می‌برند؛ رادان در این خصوص می‌گوید: باید جامعه را به سمتی هدایت کنیم که اگر قانونی داریم، بر مجری قانون خرده نگیریم. اگر با قانون مشکل دارید، به دنبال اصلاح قانون بروید.
فرمانده کل انتظامی ادامه داد: اگر کشف حجاب جرم است، قانون است. اگر اشکالی در قانون است، قانون را بررسی کنید، نه اینکه با مجری قانون که با مظلومیت می‌خواهد قانون را اجرا کند، برخورد کنید. آیا موضوع عفاف و حجاب یک موضوع اجتماعی است یا انتظامی؟ از نظر من یک موضوع اجتماعی است و یک موضوع انتظامی نیست اما همه موضوعات اجتماعی بایدها و نبایدهایی دارد و باید در بایدها و نبایدها مداخله کرد و این حرکت مسؤولانه رسانه است که در جامعه درباره احترام به قانون کار کند.
وی در ادامه با اشاره به موضوع دستگیری ۲دختر نوجوان گفت: هیچ‌کس ناسزا و دشنام‌های این ۲نوجوان به همکار ما را ندید؛ هیچ‌کس نگفت این ۲خانم، قانون را زیر پا گذاشته‌اند و آن رفتار مشکل داشت. در کل بی‌قانونی آنها دیده نمی‌شود هرچند رفتار پلیس هم مقداری غیرحرفه‌ای بود.

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 58593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha