پخش زنده دیدار لیورپول - برنتفورد امروز یکشنبه ۴ شهریور + لینک

تیم‌های لیورپول و برنتفورد عصر امروز از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های لیورپول و برنتفورد از ساعت ساعت ۱۹:۰۰ امروز در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی لیورپول و برنتفورد

آلیسون اکنون قصد دارد دو سال باقی‌مانده از قراردادش را در لیورپول بماند و اشاره کرد که اگر قرارداد جدیدی از سوی لیورپول به او پیشنهاد شود، به آن علاقه‌مند خواهد بود. او گفت: «بله، علاقه‌هایی از تیم‌های دیگر وجود داشت. اما من قراردادی دارم و می‌خواهم به قراردادم احترام بگذارم یا حتی قرارداد جدیدی ببندم.

من واقعاً اینجا خوشحالم. خانواده‌ام خوشحال هستند. هرگز به مرحله‌ای نرسیدم که درباره دستمزد صحبت کنم. فقط علاقه بود. اما وقتی درباره اعداد و ارقامی که بازیکنان دیگر دریافت می‌کنند می‌شنوید، کمی به سمت دیگر پیشنهادها هم جذب می‌شوید. این طبیعی است.

در نهایت، شما فوتبال را به خاطر عشق بازی می‌کنید. این چیزی است که دوست دارید انجام دهید، اما این حرفه ماست و می‌خواهیم از سال‌هایی که داریم بیشترین استفاده را ببریم. فکر می‌کنم شخصاً موافق قبول کردن پیشنهادات هنگفت هستم اما نه حالا. اکنون زمان آن نیست. من واقعاً بر چیزهایی که اینجا در لیورپول داریم تمرکز کرده‌ام و تا زمانی که قرارداد داشته باشم تمرکزم اینجا خواهد بود.»

۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 59034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha