طلسم پرسپولیس شکست؛ توافق سرخ ها با مهاجم خارجی

باشگاه پرسپولیس با یک بازیکن خارجی و مورد تایید گاریدو به توافقات کلی دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با وجود برگزاری سه هفته از مسابقات لیگ برتر اما همچنان باشگاه پرسپولیس به دنبال تقویت تیم خود است.در همین زمینه و در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با چند بازیکن خارجی انجام داده و به نظر می‌رسد کار پیوستن یکی از آنها به جمع سرخپوشان به مراحل نهایی رسیده است.باشگاه پرسپولیس توافقات کلی را با بازیکن جدید و خارجی خود به دست آورده و تنها چند مورد جزئی باقی مانده که به نظر می‌رسد مشکل خاصی در امضای این قرارداد ایجاد نخواهد کرد.با این شرایط احتمالاً باشگاه پرسپولیس به زودی از بازیکن جدید و خارجی خود رونمایی خواهد کرد.

ساعات سرنوشت‌ساز برای خرید جدید پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز منتظر پاسخ مهاجم سنگالی خواهد بود.

در روزهای گذشته جست‌وجوی باشگاه پرسپولیس برای خرید مهاجم خارجی، مدیران این باشگاه را به یک نام بزرگ رساند: ام‌بایه نیانگ. مهاجم فصل گذشته امپولی که سابقه عضویت در تیم میلان را هم دارد، به عنوان گزینه خرید پرسپولیس مطرح شد و حتی بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور کردند که خرید او محتمل خواهد بود.

امبایه نیانگ ۲۹ ساله در لیگ فرانسه و سری آ دوران درخشانی را داشته و حتی در لیگ ترکیه هم عملکرد خوبی داشت و حالا به عنوان بازیکن آزاد بعد از ترک امپولی، در صورت قبول پیشنهاد پرسپولیس، بمب نقل و انتقالات این تیم خواهد شد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۴
کد خبر: 59344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha