بحران استادیوم‌ها به هیات دولت کشیده شد | وزیر ورزش عذرخواهی کرد

وزیر ورزش از برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه در خصوص استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان که نشان داده به صورت جدی پیگیر استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور خصوصا ورزشگاه آزادی است، در واکنش به انتقادات نسبت به چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان در میزبانی از بازی تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان گفت:

«بابت کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه فولادشهر در بازی ایران و قرقیزستان از همه عذرخواهی می‌کنم. انتقادات مردم در این خصوص کاملا درست بود. من به مردم این قول را می‌دهم که زمین‌های باکیفیت و استادیوم‌های استاندارد داشته باشیم.»

دنیامالی که به عنوان یک مقام رسمی دولت از مردم عذرخواهی کرده، این را هم گفته که در هفته آتی جلسه‌ای برای پیگیری وضعیت چند ورزشگاه برگزار خواهد کرد:

2079646

«یکی از جلسات من در هفته آینده درباره چند ورزشگاهی است که میزبان بازی‌های لیگ برتر هستند. خودم این جلسات را برقرار کرده‌ام چون کار حرفه‌ای من ساخت و ساز و توسعه و امور عمرانی است.»

وزیر ورزش همچنین اعلام کرد برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه برای استادیوم‌های کشور منتظر تصویب در دولت است:

«در ابتدا باید داشته‌های خودمان را قدر بدانیم و سپس به فکر توسعه و ایجاد فضای جدید باشیم. امثال ورزشگاه‌های آزادی و تختی، شهید وطنی قائمشهر، یادگار امام تبریز و .. ثروت ملی هستند. باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم. البته دنبال توسعه هستیم و انشاالله برنامه‌های توسعه‌ای خودمان را پس از تصویب در دولت اعلام خواهیم کرد.»

۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
کد خبر: 59668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha