پست جنجالی کوین یامگا پس از گلزنی به استقلال + عکس

یامگا بلافاصله بعد از بازی نساجی مازندران و استقلال پستی جنجالی در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کوین یامگا، ستاره فرانسوی نساجی در نخستین بازی پس از مصدومیت شدید مقابل تیم سابق خود، استقلال به میدان رفت و توانست دروازه این تیم را هم باز کند.

یامگا پس از گلزنی عینک محافظ را از روی چشم خود برداشت و در تصاویر ثبت شده، وضعیت چشم آسیب‌دیده او کاملا مشخص بود.

عکس | وضعیت تلخ و ناراحت‌کننده چشم کوین یامگا

کوین یامگا در پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه وطنی اینطور حرف هایش را درباره پیوستن به قرمزپوشان قائمشهری و ناراحتی از نحوه جدایی‌اش از استقلال مطرح کرد: اول از هر چیزی می‌خواهم از هم تیمی‌هایم بابت استقبال گرمی که از من داشتند تشکر کنم. همینطور از سرمربی که استقبال گرمی از من داشت. می‌خواهم از دکتر خطیر تشکر کنم، زیرا زمانی که همه از من روی برگرداندند، او تنها شخصی بود که به من باور داشت. این دلیلی است که من اینجا هستم. او کسی است که این فرصت را به من داد.

بازیکن سابقه استقلال که در مصاف با تیم سابقش با بازوبند کاپیتانی نساجی مازندران موفق به گلزنی شد، اینطور حرف‌هایش را ادامه داد: بنابراین من خوشحالم. برای تیم خوشحالم. ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم که این اتفاق رخ نداد. ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم و به آینده چشم داریم.

او درباره هواداران هم گفت: آنها خیلی خوب بودند. خیلی خوشحالم که برای آنها بازی می کنم. می‌خواهم بدانند که من بهترین خودم را انجام خواهم داد که به تیم کمک کنم.

یامگا همچنین بلافاصله بعد از این مسابقه با انتشار تصویری از شادی بعد از گلش نوشت: مهم نیست چند بار به شما شلیک می‌کنند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید از جای خود بلند شوید یا کار خود را ادامه دهید. یادت باشد که خدا از هر چیزی و هر کسی بزرگتر است.

کوین یام

۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
کد خبر: 59934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha