پخش زنده دیدار حساس شاگردان  شمسایی  | ایران - مراکش امروز ساعت ۱۶ + لینک

تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳) در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان به مصاف هم می‌روند.

لینک پخش زنده بازی فوتسال ایران و مراکش امروز ساعت ۱۶

شاگردان وحید شمسایی که با ۹ امتیاز و بعنوان تیم صدرنشین گروه F به این مرحله رسیده‌اند، کار چندان آسانی برابر تیم آفریقایی ندارند. شیرهای اطلس که در آخرین رنکینگ فیفا در رده ششم قرار گرفته بودند چند ماه پیش و در تورنمنت چهارجانبه ویتنام موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ تیم ملی ایران را شکست دهند و حالا باید منتظر یک دیدار انتقامی از سوی سفیدپوشان کشورمان باشیم.

پخش زنده دیدار حساس شاگردان  شمسایی  | ایران - مراکش امروز ساعت ۱۶ + لینک

تیم ملی ایران در این تورنمنت و تا اینجای کار عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشته و با ثبت آمار فوق العاده یکی از گزینه‌های اصلی برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. رکورد بیشترین گل زده در مقابل حریفان، صعود مقتدرانه به مرحله بعدی با امتیاز کامل و همچنین دومین تیم هجومی در مرحله گروهی در جام جهانی است. رکورد بیشترین گل زده در مقابل حریفان، صعود مقتدرانه به مرحله بعدی با امتیاز کامل و همچنین دومین تیم هجومی در مرحله گروهی در جام جهانی بخشی از آمار شگفت انگیز تیم شمسایی است. همین آمار هم باعث شد تا سایت فیفا در بازه‌های زمانی مختلف عملکرد ملی پوشان کشورمان را ستایش کند و آن‌ها را در زمره بهتریه‌های جام قرار دهد.

در سوی مقابل، اما حریف آفریقایی هم چندان دست و پا بسته نیست. این تیم در گروه E بازی‌ها بعد از پرتغال، با ۶ امتیاز و بعنوان تیم دوم به این مرحله رسیده و امیدوار است باتوجه به عملکرد درخشانی که در ماه‌های اخیر داشته موی دماغ ایران شود.

۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 60115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha