بیرانوند پرسپولیس را به جعل متهم کرد

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس با طرح شکایتی جدید از این باشگاه، پرسپولیس را به جعل سند متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ماجرای دعوای حقوقی پرسپولیس و بیرانوند آنقدر طولانی شده که حالا ابعاد جدیدی به خود گرفته است. با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس ماه‌ها قبل از بیرانوند به خاطر فسخ یک طرفه قرارداد به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است، اما این کمیته هنوز رای خود را درباره این پرونده صادر نکرده و به نظر می‌رسد با طرح شکایت جدید از سوی بیرانوند، حالا صدور رای باز هم به تعویق خواهد افتاد.

در همین رابطه، وکیل علیرضا بیرانوند با طرح شکایتی جدید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را متهم کرد که در ارائه اسناد مالی جعل کرده‌اند. آن‌ها مدعی هستند پرسپولیس ابتدا اسنادی برای پرداخت پاداش ارائه کرده بود اما در ادامه این اسناد را به عنوان پرداخت آپشن قرارداد به کمیته وضعیت داده است.

با وجود اینکه شش هفته از لیگ برتر می‌گذرد، حالا باید دید با طرح شکایت جدید از سوی بیرانوند علیه پرسپولیس، این پرونده به کجا خواهد رسید و دقیقا چه زمانی رای آن اعلام خواهد شد.

در رابطه با اتهام جعل به باشگاه پرسپولیس از سوی بیرانوند، ایسنا با مدیران حقوقی این باشگاه تماس گرفت اما آن‌ها حاضر به پاسخگویی نشدند. همچنین پیش از این ایسنا مطلع شده بود که قرار است رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند اواسط این هفته صادر شود.

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 60195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha