پخش زنده دیدار اتلتیکو مادرید - رئال مادرید امروز یکشنبه ۸ مهر ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

رئال مادرید امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم لالیگا مقابل آتلتیکو مادرید به میدان می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و آتلتیکو مادرید در هفته هشتم لیگ برتر اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاقمندان به فوتبال اسپانیا می توانند این بازی را از طریق لینک زیر ببینند:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید امروز ساعت ۲۲:۳۰

باشگاه اتلتیکو مادرید اجرای برنامه دانا پائولا، خواننده و بازیگر مشهور مکزیکی، که قرار بود در بین دو نیمه دربی حساس مادرید برگزار شود، لغو کرد.

به گزارش فوتبالی، دلیل این تصمیم جنجالی این بود که پائولا پیش از بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود طرفدار رئال مادرید است و پیش‌بینی کرده بود که این تیم با نتیجه ۱-۲ پیروز میدان خواهد شد. این اظهارات که نشان‌دهنده حمایت او از تیم رقیب اتلتیکو مادرید بود، به سرعت باعث واکنش‌های منفی در میان هواداران اتلتیکو مادرید و مسئولان این باشگاه شد. به این ترتیب اتلتیکو مادرید تصمیم به لغو اجرای او گرفت تا از بروز هرگونه واکنش منفی از سوی هواداران در ورزشگاه واندا متروپولیتانو جلوگیری کند.

این ورزشگاه قرار بود صحنه‌ای برای یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل لالیگا باشد، جایی که دو تیم بزرگ مادرید برای کسب برتری رقابت می‌کنند. به نظر می‌رسد این تصمیم باشگاه، علاوه بر حمایت از تیم خود، به منظور حفظ جو مثبت و حمایت از بازیکنان در برابر تیم رقیب نیز اتخاذ شده است. در نهایت، این تصمیم تنها یکی از حواشی‌های دربی حساس مادرید به شمار می‌رود، که همواره علاوه بر رقابت در زمین، تنش‌ها و احساسات زیادی را در خارج از زمین به همراه دارد.

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۶
کد خبر: 60240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha