پخش زنده دیدار تاتنهام - منچستر یونایتد امشب یکشنبه ۸ مهر ساعت ۱۹:۰۰ + لینک

تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام امشب از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام از بازیهای هفته ششم لیگ برتر انگلیس امروز یکشنبه ۸ مهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی تاتنهام و منچستریونایتد امشب ساعت ۱۹

منچستریونایتد و تاتنهام در هفته ششم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار می‌گیرند.

آغاز فصل ۲۵-۲۰۲۴ برای اریک تن هاخ و آنژ پوستکوعلو مطلوب نبوده است. هر دو سرمربی خود را در نیمه دوم جدول می‌بینند و شاهد مشکلاتی در ساختار تیم‌شان، به ویژه در خط حمله، هستند. منچستریونایتد و تاتنهام می‌توانند ادعا کنند که در مقابل دروازه حریف بی‌رحم نیستند. شیاطین سرخ بیشترین موقعیت مسلم گلزنی را از دست داده‌اند و در سوی دیگر، مالکیت ۷۰ درصدی شاگردان پوستکوعلو و سیستم پرسینگ هشت ثانیه‌ای آن‌ها خطر خاصی را ایجاد نکرده است. با این وجود این شرایط، دو تیم هفته متفاوتی را گذراندند. تیم تن هاخ دو تساوی ناامیدکننده را مقابل کریستال پالاس و توئنته کسب کرد تا سرمربی هلندی تحت فشار قرار بگیرد. پوستکوعلو هم پس از پیروزی در دربی لندن مقابل برنتفورد، در لیگ اروپا میزبان قره باغ بود و با وجود ۱۰ نفره شدن، برد ۳-۰ را کسب کرد.

با توجه به دیدارهای رو در روی اخیر، می‌توان انتظار داشت که نبرد جذاب و تماشایی در اولدترافورد شکل بگیرد. یک پیروزی مهم می‌تواند جایگاه تیم‌ها را در جدول بهبود داده و شرایط بهتری برای آن‌ها رقم بزند.

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 60241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha