پخش زنده بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان امروز ساعت ۱۷ + لینک

پرسپولیس پس از پیروزی بزرگ در داربی، امیدوارانه‌تر از قبل به دفاع از عنوان قهرمانی می‌اندیشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پرسپولیس پس از هفته‌ها میزبانی در شهرهای مختلف در هفته هفتم در ورزشگاه تختی تهران به میدان خواهد رفت. حریف پرسپولیس، تیم تازه لیگ‌برتری‌شده چادرملو اردکان است. این بازی امروز (شنبه) ۱۴ مهر از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان امروز ساعت ۱۷

۱. پرسپولیس در پایان هفته ششم با یک بازی کمتر از رقبا در فاصله ۲ امتیازی صدر جدول با ۱۱ امتیاز در رده چهارم قرار داشت. این تیم در صورت پیروزی در این بازی حتی شانس صدرنشینی هم دارد. پرسپولیس با شکست در این بازی امکان دارد به رتبه هفتم سقوط کند.

۲. چادرملو در اولین تجربه در لیگ برتر،‌ نمایش قابل‌قبولی داشته و در ۶ بازی، ۸ امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول است. چادرملو در صورت غلبه بر پرسپولیس با این تیم هم امتیاز می‌شود و امکان دارد تا رده چهارم هم صعود کند. باخت در این بازی امکان دارد به قیمت سقوط به رده دوازدهم برای چادرملو تمام شود.

۳. پرسپولیس و چادرملو یک وجه اشتراک دارند و آن اینکه تنها تیم‌هایی هستند که در تمام دیدارهای این فصل گل زدند. پرسپولیس تنها تیم بدون باخت این فصل است که در ۵ بازی قبلی در لیگ به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته است. پرسپولیس با ۳ برد با کلین‌شیت متوالی در لیگ پا به این دیدار می‌گذارد. چادرملو در ۶ بازی قبلی به ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست دسته یافته است.

۴. پرسپولیس در فصول اخیر نماد فوتبال مالکانه بوده و تغییر سرمربی در فصول اخیر باعث خللی در این نمایش نشده است. پرسپولیس در تمام بازی‌ها درصد مالکیت توپ بیشتری از حریف داشته است. این تیم براساس آمار متریکا، در مالکیت توپ جزو ۳ تیم برتر لیگ است ولی برگ برنده این تیم نرخ تبدیل شوت به گل است که بهترین آمار این فصل را به نام خود زده است. برخلاف پرسپولیس، چادرملو در مالکیت توپ یکی از ۳ تیم ضعیف لیگ است. این تیم در دقت شوت، پاس، دقت پاس و تکل موفق بدترین آمار این فصل را به نام خود کرده است.

۵. از ۸ گلی که چادرملو در این فصل دریافت کرده، ۷ گل به عنوان تیمِ میهمان بوده و این تیم ضعیف‌ترین خط دفاع بازی‌های خارج از خانه لیگ را دارد.

۶. سعید اخباری در لیگ بیستم هدایت ماشین‌سازی تبریز را برعهده داشت و سابقه یک تقابل با پرسپولیس را در آن دوره دارد که با نتیجه ۲ بر یک از حریف شکست خورد.

۷. این اولین تقابل رسمی پرسپولیس و چادرملو اردکان در تمام رقابت‌ها است و چادرملو چهل‌وهفتمین تیمی است که پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر با آن روبرو خواهد شد.

۸. در ترکیب پرسپولیس مدافع راست مراکشی این تیم بسیار خوش درخشیده و با نمره ۷.۴۰، بهترین بازیکن این فصل از لیگ است. علی خدادادی هم با نمره ۷.۲۲ بهترین بازیکن این فصل چادرملو است. بهترین گلزنان دو تیم ۲ گله هستند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و هادی حبیبی‌نژاد ۲ گل برای تیم‌شان به‌ثمر رسانده‌اند.

۹. محمدمهدی احمدی و علی خدادادی ۲ بازیکن چادرملو هستند که سابقه بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر را دارند.

۱۰. در ترکیب پرسپولیس، امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی امکان دارد به دلیل آسیب‌دیدگی به این بازی نرسند. در ترکیب چادرملو هم رضا دهقان وضعیت مبهمی برای حضور در این مسابقه دارد.

۱۱. احمد محمدی سومین قضاوت خود را در این فصل انجام خواهد داد و از ۲ بازی قبلی یک مسابقه چادرملو را سوت زده بود. این داور در دوران قضاوت خود یک‌بار بازی‌های پرسپولیس را داوری کرده است. کاربران سایت فوتبال ۳۶۰، رای به برتری مطلق پرسپولیس داده‌اند و ۹۵ درصد برد این تیم را پیش‌بینی کرده‌اند. پرتکرارترین نتیجه پیش‌بینی شده برای این بازی برد ۲ بر صفر سرخ‌پوشان است که ۵۲ درصد آن را حدس زده اند.

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 60457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha