غیبت عجیب ستاره فوتبال زنان؛ شادی گل قنبری را محروم کرد؟

غیبت زهرا قنبری در اولین بازی خاتون در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در حالی اتفاق افتاد که پیگیری‌های بیشتر حکایت از وجود مانعی غیرفوتبالی برای حضور او در ترکیب خاتون دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ خاتون بم بعد از معوق‌شدن دیدار هفته نخست‌اش برابر آوای تهران در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان، روز گذشته در هفته دوم، اولین بازی‌اش در فصل جدید را انجام داد و در قامت مدافع عنوان قهرمانی توانست شروعی مقتدرانه داشته باشد؛ به‌طوری‌که شاگردان مرضیه جعفری با نتیجه ۵ بر صفر از سد تام اصفهان گذشتند و اولین پیروزی‌شان در فصل جدید را به‌دست آوردند. در این میان، اتفاق ویژه در ترکیب خاتون بم، عدم حضور زهرا قنبری در جمع بازیکنان این تیم بود!

به گزارش فوتبال ۳۶۰، قنبری که عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی و ملی زنان ایران را یدک می‌کشد، بعد از خانم گلی در فصل گذشته و البته ثبت ۲ گل برای خاتون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا، انتظار می‌رفت به حضورش در ترکیب خاتون ادامه بدهد و در اولین بازی فصل جدید، به دنبال برداشتن نخستین گام در مسیر دفاع از عنوان خانم گلی‌اش باشد؛ با این وجود، پیش‌بینی‌ها خلاف آنچه اتفاق افتاد، بود و با وجود آنکه زهرا قنبری مصدومیتی نداشت، این ستاره کلیدی برابر تام به میدان نرفت!

قنبری آیدی‌کارت دارد اما مجوز بازی نه!

زهرا قنبری در شرایطی در اولین بازی خاتون در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان برابر نماینده اصفهان به میدان نرفت که پیگیری‌های بیشتر از سازمان لیگ، حکایت از آن دارد که آیدی‌کارت قنبری برای حضور در لیست خاتون در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان صادر شده بوده است. با این وجود، پیگیری‌های تکمیلی حکایت از آن دارد که ستاره خاتون برای حضور در ترکیب تیمش، با مانعی روبرو بوده است. مانعی که شنیده می‌شود مرتبط با اتفافات بازی خاتون در آسیا است.

پای یک شادی گل در میان است!

ستاره باتجربه و شماره ۹ خاتون که در لیگ قهرمانان زنان آسیا، یک‌بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای خاتون شده بود، با درخشش لحظه‌آخری خود برابر نماینده تایلند، حکم پیروزی تیمش و صعود خاتون به مرحله بعدی در قامت تیم دوم گروه را امضا کرد. گل زیبای زهرا قنبری در شرایطی در واپسین لحظات دوئل با کالج‌اسکالرز به‌ثبت رسید که گفته می‌شود که اتفاق رخ‌داده در شادی بعد از آن گل، دامان‌گیر قنبری شده و به‌واسطه همان اتفاق، ستاره شماره ۹ فعلاً مجوز بازی ندارد!

بمی‌ها بیانیه هم دادند اما فعلاً قنبری را نبخشیده‌اند

مدیران باشگاه خاتون و البته مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مجدانه پیگیر رفع مشکل کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان هستند و گفته می‌شود در این مسیر، رایزنی‌هایی هم برای رفع مانع به‌وجود آمده برای زهرا قنبری انجام شده اما آنچه واضح است اینکه فعلاً مانع موجود، برطرف نشده است؛ آن‌هم در حالی‌که باشگاه خاتون بعد از اتمام دیدار با نماینده تایلند، در بیانیه‌ای بابت اتفاق رخ‌داده در شادی بعد از گل زهرا قنبری عذرخواهی کرد.

ستاره فوتبال زنان، امیدوار به بازگشت قریب‌الوقوع

زهرا قنبری با وجود دریافت آیدی‌کارت‌اش برای حضور در فصل جدید، روز گذشته برابر تام به میدان نرفت و حالا این ستاره باتجربه و گلزن امیدوار است که در هفته پیش‌رو مانع ایجاد شده برطرف شود تا او بتواند از هفته سوم و دیدار با طاران البرز به ترکیب خاتون اضافه شود و کارش را در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان آغاز نماید. آنچه مسلم است اینکه اتفاق رخ‌داده از سوی زهرا قنبری، کاملاً غیرارادی بود و امید است که مانع ایجاد سریع‌تر برطرف شود تا برترین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی و ملی زنان ایران که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم به بازو می‌بندد، سریع‌تر به میادین بازگردد و کار خود در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان را آغاز کند.

۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
کد خبر: 61200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha