رفتار دوگانه دولت در پرداخت کمک معیشتی جای سوال دارد

نایب رئیس مجلس با اشاره به تصمیم دولت بر پرداخت کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به یک سوم از جامعه، گفت: اینگونه رفتارهای دوگانه دولت جای سوال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خانه ملت، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از پایان جلسه مطلع شدم که رئیس جمهور محترم اشاره فرمودند که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به یک سوم جامعه یک بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی برای ۴ ماه می دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از اصل عمل استقبال می کنیم و حتی در روز گذشته به دولت تذکر دادیم که افرادی که شغل شان به مشکل می خورد به طور حتم باید مورد توجه جدی قرار گیرند، سوال این است که منبع و اختیار قانونی آن برای اقدامات مالی از کجا تامین می شود.

وی افزود: این گونه رفتار دوگانه که اگر مجلس تصمیم بگیرد تا خدمتی به مردم شود نماینده دولت مخالفت می کند و از طرفی دیگر، دولت در ستادی که مجوز قانونی و عملکرد آن جای سوال دارد به این شکل عمل می کند لذا باید در این صورت از مجلس مجوز گرفته شود.

نایب رئیس مجلس در پایان گفت: اینگونه رفتارهای دولت جای سوال دارد که امیدواریم این گونه رفتارها ادامه پیدا نکند چرا که پاسخی برای افکار عمومی ندارند.

۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
کد خبر: 7323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha