مروری بر گزارش فروش آبان ماه "شاراک"

میزان فروش ماهیانه شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در آبان ماه امسال ۱۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از افزایش ۱۸ درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سنا؛  شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) صورت وضعیت یک ماهه منتهی به آبان ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

براساس این گزارش، میزان فروش ماهیانه شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در آبان ماه امسال ۱۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از افزایش ۱۸ درصدی حکایت دارد.

مقایسه فروش این شرکت در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۹۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین، میزان فروش داخلی "شاراک" در ماه آبان مبلغ ۶ هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ۹۹ تغییری نداشته است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در آبان ماه امسال، پلی پروپیلن به مبلغ یک هزار و ۴۵۹ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی این شرکت در آبان ماه امسال مبلغ ۴ هزار و ۱۶۹ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از افزایش ۶۷ درصدی خبر می دهد.

بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت در آبان ماه امسال، پلی اتیلن سنگین به مبلغ ۹۹۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال بوده است.

شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۵۷,۴۲۹,۸۶۳ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۳۲ درصدی داشته است.

۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 8811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha