پژوهشگران حوزه ICT ترور شهید فخری زاده را محکوم کردند

پژوهشگران حوزه ICT در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی ایران و دانشکده پست و مخابرات در بیانیه ای ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری مهر، پژوهشگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده، خواستار پاسخ قاطع و هوشمندانه به عاملین این جنایت شدند.

متن بیانیه به این شرح است: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه شهید دکتر محسن فخری زاده، آثار و برکات دستاوردهای علمی این شهید بزگورار در کنار سایر همرزمانش آنچنان باعث سرافرازی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی شده است که دشمنان  این مرز و بوم را برآن داشته تا ناجوانمردانه و برخلاف شعارهای تبلیغاتی بشردوستانه خود، طراحی گسترده‌ای را برای ترور دانشمندان ایرانی انجام دهند که موجب شهادت برجسته ترین دانشمندان هسته ای ایران اسلامی شد.

ما اعضای هیات علمی و پژوهشگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن محکوم کردن شدید این جنایت وحشیانه، با امضای این بیانیه، پیمان خود را با امام شهدا، شهدا و به ویژه شهید دکتر محسن فخری زاده تجدید می کنیم که پرچم دار اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی باشیم و از آرمانهای انقلاب تا آخرین قطره خون خود دفاع خواهیم کرد.

همچنین قویا از شورای عالی امنیت ملی می‌خواهیم متناسب با طراحی دشمن و پیچیدگی‌های مسائل امنیتی و تروریسم دولتی، پاسخی قاطع و هوشمندانه به عاملین این جنایت داده شود و با طرحی نو مانع بروز و ادامه این حوادث تلخ شوند.

از طرف اعضای هیات علمی و پژوهشگران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی ایران و دانشکده پست و مخابرات.

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
کد خبر: 9389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha