رئیس سازمان بازرسی: با مقصران سیل و آبگرفتگی به شدت برخورد می‌کنیم / مردم خوزستان شایسته بهترین خدمات هستند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ‌گفت: مردمی که ۸ سال دفاع مقدس پیشگام خدمت و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات هستند و انتظار می‌رود کار اساسی برای مشکل جمع آوری آب‌های سطحی و فاضلاب انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان که با دستور ریاست قوه‌قضائیه به منظور بررسی مشکلات ناشی از سیل و آبگرفتگی به خوزستان سفر کرده است در جمع تعدادی از مسئولان استانی مرتبط با سیل افزود: کار گذاشتن پمپ، علاج موقت است و باید کار بصورت ریشه‌ای انجام شود، ما به دوستان گفته‌ایم کم‌کاری‌هایی که انجام شده از سوی هر نهادی که بوده مورد بررسی قرار بگیرد و اگر ترک فعلی انجام‌شده، سازمان بازرسی ورود کند.

وی با بیان اینکه این حق طبیعی مردم است که هم آب شرب مناسب و هم سیستم فاضلاب درست داشته باشند، خاطرنشان کرد: اختلاف‌نظرها باید در جهت خدمت به مردم کنار گذاشته شوند و یک بار برای همیشه باید تکلیف این موضوع مشخص شود و اینجور نباشد که هر سال بیاییم راجع به این مسئله بحث کنیم.

‌درویشیان با اشاره به ضرورت ارائه گزارش، حسب دستور رئیس‌ قوه قضائیه به ایشان در خصوص ترک فعل‌های صورت گرفته در این حوزه افزود: اینکه بگوییم باران زیاد باریده که توجیه خوبی نیست. کما اینکه در نقاط زلزله‌خیز، ساختمان‌ها را برای تحمل 9 ریشتر هم پیش‌بینی می‌کنند و این موضوع در بحث آبگرفتگی‌ها و فاضلاب و آب‌های سطحی خوزستان باید لحاظ شود و حسب دستور ریاست قوه، گزارش مبسوط از کم و کیف اقدامات انجام شده و قصور و تقصیرهای احتمالی به ایشان ارائه خواهد شد.

بنابر این گزارش، نشست مدیران استانی در غیاب استاندار خوزستان که در تهران به سر می‌برد، هم‌اکنون در بازرسی‌کل استان خوزستان با حضور رئیس دادگستری و دادستان استان در حال برگزاری است.

۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 10246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha