مهلت کارت‌های بازرگانی تمدید ۲ ماهه شد + نامه

براساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران و با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها تا آخر آبان ۹۹ است، تا پایان دی‌ماه به صورت خودکار تمدید می‌شود .

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در نامه حمید زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت به رئیس سازمانهای صنعت معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب کرمان با عنوان «تمدید مهلت کارت های بازرگانی» کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها تا ۹۹.۸.۳۰ است،‌به علت ادامه شیوع ویروس کرونا، تا پایان دی ماه به صورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است.

در نامه حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب کرمان آمده است. 

روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب کرمان 

موضوع: تمدید کارت های بازرگانی

سلام علیکم

احتراما، با عنایت به ابلاغ مصوبات چهل و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به شماره ۱۳۶۲۷۰ مورخ ۹۹.۹.۲و با توجه به درخواست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران موضوع نامه شماره ۸۶۵۴.۱۰.ص مورخ ۹۹.۹.۱۲ با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بدین وسیله اعلام می دارد اعتبار کارت های بازرگانی که تاریخ انقضای آن ها تا ۹۹.۸.۳۰ می باشد تا پایان دی ماه به صورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است. 

خواهشمند ضمن اطلاع رسانی، دستور اقدامات مقتضی در این خصوص معمول شود. 

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 10346
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha