شب رویایی بیرانوند مقابل تاتنهام خراب شد + ویدیو

دروازه‌بان ایرانی آنتورپ با وجود نمایش درخشان برابر تاتنهام دو گل دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، رقابت‌های هفته ششم و پایانی دور گروهی لیگ اروپا پنج‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم رویال آنتورپ در حالی که علیرضا بیرانوند را برای نخستین بار در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ در لندن مهمان تیم تاتنهام انگلیس بود.

اولین عکس تیمی بیرانوند با آنتورپ در ورزشگاه تاتنهام ثبت شد؛ او پس از پیوستن به باشگاه بلژیکی در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته بود

ویدیو:

شاگردان ژوزه مورینیو بازی را هجومی آغاز کردند و روی ارسال‌ها و شوت‌های زمینی خطرناک ظاهر شدند که در برخی صحنه‌ها هم مدافعان آنتورپ در دفع توپ‌ها موفق بودند.

اولین موقعیت جدی آنتورپ در دقیقه ۳۳ اتفاق افتاد که شوت کریستین بناونته به تور کنار دروازه تاتنهام برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

یک دقیقه پس از این موقعیت، حملات تاتنهام شروع شد و شاگردان مورینیو بازی را در دست گرفتند، اما در دقیقه ۳۴ شوت روی پای لوسلسو از پشت محوطه جریمه را بیرانوند با واکنش خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۳۷ تاتنهام حمله خطرناکی از سمت راست زمین روی حرکت گرت بیل به وجود آورد که پاس در عرض این ستاره بلژیکی به مقابل دروازه خالی آنتورپ را بیرانوند دوباره با کف دست دفع کرد.

کارلوس وینیسیوس که جانشین هری کین در خط حمله تاتنهام شده بود، در دقیقه ۴۳ موقعیت خوبی روی پاس در عمق لوکاس مورا به دست آورد که شوت او در موقعیت تک به تک با واکنش عالی دروازه‌بان ایرانی آنتورپ دور شد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیرانوند که یک بار در دقیقه ۱۱ یک بار لوکاس مورا را دریبل زده بود، در دقیقه ۵۰ هم این کار را کرد و به مدافع هم‌دست خود پاس داد.

قفل دروازه بیرانوند در دقیقه ۵۷ شکست و با وجود اینکه او ضربه ایستگاهی تماشایی گرت بیل به کنج دروازه را به زیبایی بیرون کشید، اما در ریباند کارلوس وینیسیوس به راحتی گل اول را برای تاتنهام به ثمر رساند.

وینیسیوس پس از یک بار ناکامی در باز کردن دروازه بیرانوند در نیمه اول، روی ریباند ضربه ایستگاهی بیل توانست گل اول تاتنهام را بزند

بلافاصله پس از این گل مورینیو تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود آورد و سون هیونگ مین را جانشین بیل کرد که این ستاره کره‌ای لحظاتی پس از ورودش به زمین دو خطر جدی روی دروازه آنتورپ داشت.

در دقیقه ۶۷ شوت راه دور سون را بیرانوند در دو مرحله جمع کرد و ثانیه‌هایی بعد هم ضربه محکم پای چپ این ستاره کره‌ای پس از پا عوض کردن‌های متوالی را دروازه‌بان ایرانی آنتورپ با واکنش عالی به کرنر فرستاد.

بدون تردید نمایش بیرانوند مقابل تاتنهام با وجود دریافت دو گل، موجب می‌شود تا سرمربی آنتورپ در بازی‌های آینده فرصت بیشتری به او بدهد

هری کین از دقیقه ۵۹ به ترکیب تاتنهام اضافه شد تا خط حمله این تیم زهردارتر شود، اما ضربه سر او در دقیقه ۶۸ روی توپ ارسالی ازکرنر با فاصله کمی از کنار دروازه آنتورپ به اوت رفت.

برگوین تعویضی در دقیقه ۶۹ از پشت محوطه جریمه شوت زد که ضربه او در اختیار بیرانوند قرار گرفت ولی لحظاتی بعد گل دوم تاتنهام روی یک کار تیمی به ثمر رسید.

شاگردان مورینیو در دقیقه ۷۱ با پاس‌های متوالی به محوطه جریمه آنتورپ نزدیک شدند که پاس در عمق هری کین را لوسلسو با شوت زمینی از کنار پای بیرانوند عبور داد و تبدیل به گل کرد.

لوسلسو بعد از ناکامی در گلزنی با شوت از راه دور، با یک ضربه بیرون پای تماشایی دروازه بیرانوند را برای زدن گل دوم تاتنهام باز کرد

بازی پس از گل دوم تاتنهام موقعیت خطرناک چندانی به غیر از دو شوت راه دور توسط بناونته و هری کین نداشت تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر تاتنهام مقابل رویال آنتورپ به اتمام برسد.

بیرانوند در بازی برابر تاتنهام ۸ سیو موفق داشت و با کسب نمره ۸.۱، بهترین بازیکن تیم خود انتخاب شد.

شاگردان مورینیو با این برد ۱۳ امتیازی شدند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به آنتورپ، به‌عنوان صدرنشین گروه J به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کردند

۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸
کد خبر: 10715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha