هری کین: در اوج دوران فوتبالم بسر می برم

مهاجم مطرح تیم های ملی انگلیس و تاتنهام هاتسپر خودش را در نقطه اوج دوران فوتبالش می بیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، هری کین در مصاحبه ای وضعیت خود و تیم باشگاهی را در فصل جاری مورد ارزیابی قرارداد.

به نقل از گل، وی اظهار داشت: من اکنون شاید در بهترین فرم آمادگی دوران فوتبالم هستم. این بهترین شروع فصلی است که تا به حال داشته ام. البته هنوز راهی بس طولانی باقیمانده است. در فصل های گذشته گاه ابتدا در بالای جدول بودیم اما در پایان فصل در اوج قرارنداشتیم. به همین خاطر باید راهی طولانی از تلاش و دوندگی را با قدرت پشت سربگذاریم.

فوروارد 27 ساله افزود:در سال های گذشته به آنچه می خواستیم نرسیدیم. اکنون اما شرایطی متفاوت را تجربه می کنیم. می خواهیم از نتایج بازی های چند هفته قبل مقابل آرسنال یا منچسترسیتی برای این منظور استفاده کنیم. لازم است که به پیش حرکت کنیم. بازی های سختی مقابل کریستال پالاس و لیورپول را پیش رو داریم. باید تلاش کنیم که بازهم برنده شویم.

کین  ادامه داد: در هر بازی فشار بسیار زیادی وجود دارد. فرقی هم نمی کند که مقابل کدامیک از 6 تیم درجه یک بالای لیگ باشید یا تیم پایین جدولی قراربگیرید. در لیگ برتر همه بازی ها واقعا سخت هستند.

این ستاره ارزشمند در فصل جاری در 17 بازی برای تیمش در مسابقات مختلف موفق شده تاکنون 14 گل بزند و 12 پاس گل دهد. تاتنهام بعد از پشت سرگذاشتن 11 هفته از فصل جاری لیگ برتر  پیشتاز است.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 10352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha