تسلا مدل ۳ قدرتمندتر از همیشه رونمایی شد

تسلا مدل ۳، ۲۰۲۱ با تغییرات ظاهری خفیف و بهبودهای فنی به فروش می‌رسد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از میان گزینه‌های مقرون به صرفه‌ در بازار وسایل نقلیه الکتریکی، بدون تردید، تسلا مدل ۳،  ۲۰۲۱ یکی از بهترین خودروهاست. این خودرو، برخی از نشانه‌های سبک را از مدل S S و مدل  شاسی بلند X به ارث برده است، اما با طراحی داخلی منحصر به فرد و سقف تمام شیشه‌ای راه خود را دنبال می‌کند.

شتاب بسیار خوبی در مدل ویژه این  خودرو به کار برده شده است و یک سیستم تعلیق ورزشی را دریافت می‌کند. خریداران این EV، بیشتر به سرعت و هندلینگ علاقه‌مند هستند. مدل پایه طبق EPA حداکثر تا ۴۲۳ کیلومتر در ساعت برد رانندگی را ارائه می‌دهد و مدل Long Range گران قیمت می‌تواند تا ۳۵۳ شارژ را افزایش دهد.

از جمله طراحی های این خودرو می توان به ظاهر طراحی شده بیرونی که کروم روشن را برای رنگ مشکی ساتن در نظر گرفتند، اشاره کرد. کنسول میانی مدل ۳ برای قرار دادن دو پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم باز طراحی شده است و اکنون آفتابگیرها از یک آهنربا برای نگه داشتن استفاده می‌کنند.

تسلا مدل 3  قدرتمندتز از همیشه رونمایی شد

همانند اکثر اتومبیل‌های الکتریکی، مدل ۳ هموار و بی سر و صدا است. مدل Long Range، می تواند در ۵.۱ ثانیه به سرعت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و قادر است حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. بهبودهای نسخه Long Range Dual Motor AWD از تسلا مدل ۳، ۲۰۲۱ چشمگیرتر است. با افزایش ۵۰ کیلومتری برد حرکتی، این نسخه می‌تواند تا ۵۶۸ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کند.

تسلا مدل 3  قدرتمندتز از همیشه رونمایی شد

فرمان دقیق و دارای وزن مناسب است و دارای سه تنظیم مختلف است، سواری در آن محکم است. مدل ۳، گزینه‌های مختلفی شامل شبکه ایستگاه‌های شارژ سریع تسلا به نام Superchargers، آداپتورهای ایستگاه‌های شارژ عمومی DC، خروجی‌های ۲۴۰ و ۱۲۰ ولت و یک ایستگاه شارژ خانگی را برای شارژ ارائه می‌دهد.

 بلوتوث و اتصال USB در این خودرو به صورت استاندارد به کار برده شده است، اما مدل ۳ با رادیو AM یا رادیو ماهواره SiriusXM در دسترس نیست. چندین گزینه رادیویی با پخش اینترنت به صورت استاندارد وجود دارد. همچنین نمی‌توان آن را به Android Auto یا Apple CarPlay مجهز کرد. 

تسلا مدل 3  قدرتمندتز از همیشه رونمایی شد

گفتنی است تسلا مدل ۳، ۲۰۲۱ برای سفارش موجود بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۳۷,۹۹۰ دلار (بدون احتساب مشوق‌های مالیاتی) نسبت به خرید آن اقدام کنند.

۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 12985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha