"پهپادها" برای نخستین بار ۱۰۰ خودرو را در کشور جریمه کردند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نوروز امسال برای نخستین بار بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ مصادف با روز طبیعت از تفرجگاه‌ها، تفریحگاه‌ها و پارکهای استان تهران بازدید هوایی کرد.

وی در این پایش هوایی به رصد محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت و ترددهای جاده‌ای پرداخت و گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر مردم طبق پروتکلهای وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مردم فهیم جامعه اسلامی همواره با پلیس در همه زمینه‌ها همکاری کرده‌اند، بیان کرد: بحمدالله مردم عزیز مانند سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نسبت به پروتکلهای ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و سعی کرده‌اند تا حدممکن از منازل خود خارج نشوند.

رضایی از همکاری و همراهی مردم با پلیس به ویژه در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان‌شاءالله بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروزهای آتی، سنت‌های سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد. 
"پهپادها" برای نخستین بار 100 خودرو را در کشور جریمه کردند
جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین با حضور در مرکز کنترل ترافیک راهور، ضمن رصد محورهای مواصلاتی کشور، با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در رصد جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گفت: امسال برای نخستین بار در نیروی انتظامی از پهپادها برای کنترل محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و هوشمند در انجام ماموریتهای محوله تصریح کرد: امسال در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
کد خبر: 13001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha