وضعیت نمایندگان ایران در سه گروه لیگ قهرمانان آسیا + جدول

پرسپولیس کار چندان سختی برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ندارد و تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی به این مرحله نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جمعه شب برگزار شد که دو نماینده ایران به پیروزی رسیدند و یک  تیم نیز دومین شکست نمایندگان ایران را در این رقابت‌ها متحمل شد.

در گروه B مسابقات همه نتایج به سود شاگردان خطیبی بود. تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی عراق موفق شد اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به دست بیاورد و با کسب شش امتیاز، به صعود به یک‌هشتم نهایی امیدوار بماند. شارجه هم مقابل پاختاکور متوقف شد تا هشت امتیازی شود و تراکتور به صدرنشینی گروه B امیدوار بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

.

در گروه D، فولاد در دیداری شش امتیازی مغلوب النصر شد تا به جایگاه سوم جدول صعود کند. السد هم با برتری مقابل الوحدات، ۷ امتیازی شد و جای فولاد را در رتبه دوم جدول گرفت. در این گروه النصر، السد و فولاد همچنان برای صعود مستقیم تلاش می‌کنند و الوحدات از بخت کمی برای صعود برخوردار است.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

.

در گروه E نیز پرسپولیس روند صد درصد پیروزی خود را ادامه داد و تساوی در دیدار مقابل الوحده، شاگردان یحیی گل‌محمدی را به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند. نماینده امارات بیش از سایر تیم‌های گروه شانس کسب رده دوم جدول گروه و راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

به گزارش تسنیم استقلال دیگر نماینده ایران ساعت ۰۰:۴۵ بامداد یکشنبه برابر الدحیل به میدان می‌رود. در این گروه، الدحیل با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد، استقلال با ۶ امتیاز دوم است و الاهلی عربستان با ۴ و الشرطه عراق بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

برنامه کامل لیگ فوتبال قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 13936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha