عجیب‌ترین لحظه لیگ قهرمانان آسیا + تصاویر

تعویض نورالدین آمرابات و برخورد او با کمک داور بازی، عجیب ترین لحظه مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، دیدارهای پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای بسیاری از تیم ها حکم مرگ و زندگی را داشت بخصوص در گروه چهارم این رقابت ها که تقریبا با توجه به وضعیت امتیازگیری تیم ها، مشخص بود که تنها یک تیم از این گروه می تواند راهی مرحله بعد شود.

السد که تا قبل از بازی پایانی با النصر در صدر جدول رده بندی قرار داشت، در برابر میزبان این گروه با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت. دیداری که بسیار جنجالی از آب درآمد و قطری ها مدعی بودند که تیم داوری این مسابقه، عامل اصلی شکست آنها بوده است.

مسعود طفیلیه داور اهل سوریه که به همراه کمک هایش مازن زازفون از سوریه و عباس غلام از کویت قضاوت این بازی را برعهده داشتند، در چند صحنه مرتکب اشتباهات بزرگی شدند. هر دو کمک داور در هر دو نیمه ۲ آفساید اشتباه از شاگردان ژاوی اعلام کردند که تقریبا ۲ موقعیت صد در صد گلزنی در شرایط تک به تک را از قطری ها گرفت و البته ژاوی معتقد است که داور برای تیم او حداقل یک ضربه پنالتی را نیز اعلام نکرده است.

در حالیکه السدی ها به شدت نسبت به عملکرد تیم داوری معترض بودند، حرکت عجیب نورالدین آمرابات در وقت های تلف شده نیمه دوم، حسابی سر و صدا به پا کرد. در حالیکه این ستاره مراکشی در حال تعویض با عبدالعزیز الدوسری بود، با علی شعبان داور چهارم به خوش و بش پرداخت و سپس دست خود را به سمت مازن زازفون کمک داور اول بازی دراز کرد تا با او هم دیدار کند و زمانی که با امتناع وی مواجه شد، تلاش کرد تا به زور این کار را انجام دهد!

این حرکات شیطنت آمیز و چهره خندان نورالدین آمرابات، باعث شد تا این صحنه خیلی زود وایرال شود و به مهم ترین و البته عجیب ترین لحظه لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ بدل گردد؛ جایی که به نظر می‌رسد ستاره مراکشی از کمک داور به نمایندگی از تیم داوری که یک آفساید اشتباه به ضرر السد اعلام کرده، تشکر می‌کند.

رسانه های قطری پس از شکست السد، به شدت نسبت به تصمیمات داوری، انتخاب های کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا و نبودن VAR در این مسابقات معترض شدند. حرکت آمرابات و خنده های او برای دست دادن به کمک داوری که پرچم اشتباه او منجر به صعود النصر شده بود، خشم السدی ها را برانگیخت و این صحنه و تصاویر آن، همچون نمکی بر زخم هواداران السد و ژاوی هرناندز است.

برنامه کامل لیگ فوتبال قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 14351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha