حضور مربی ایتالیایی در استقلال قطعی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به زودی یک مربی ایتالیایی به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با تأیید حضور یک مربی ایتالیایی در تیم استقلال گفت: برای استفاده از این مربی خارجی راهکار خاص خودمان را داریم.

مدیرعامل استقلال در این خصوص توضیح داد: این مربی ایتالیایی را به عنوان مشاور به کادر اضافه می‌کنیم و قراردادش نیز بین خود و باشگاه خواهد بود. نه قرار است این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود و برای او کارت صادر شود و نه قرار است که در طول ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند که نیاز به مجوز داشته باشد یا منافاتی با قانون منع استخدام مربی و بازیکن خارجی داشته باشد.

وی بیان داشت: این مربی در تمرینات ما حضور دارد و زیر نظر سرمربی تیم تمرینات را زیر نظر گرفته و در خصوص مسائل فنی به سرمربی مشورت می‌دهد. با این نحوه می‌توانیم یک مربی ایتالیایی را استخدام نمائیم.

بنابر این گزارش گفته می‌شود مربی مدنظر باشگاه استقلال برای دستیاری فرهاد مجیدی «آنجلو آلسیو» ۵۶ ساله است که سابقه دستیاری در تیم‌های ملی ایتالیا، چلسی انگلیس و یوونتوس ایتالیا را دارد.

این مربی در حالی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد که پیش از این و با قانون فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه‌ها حق جذب بازیکن و مربی خارجی را ندارند.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 14887
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha