کاربران پی پل حالا می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول‌های شخصی انتقال دهند

کاربران پی پل تا پیش از این اجازه نداشتند دارایی‌های دیجیتال خود را از این پلتفرم برداشت کنند، اما با تصمیم جدید این شرکت می‌توانند دارایی‌های خود را به کیف پول خارجی منتقل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از کوین تلگراف، به نظر می‌رسد پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت پرداخت پی پل (PayPal) در حال رشد است و این شرکت اعلام کرده که از این پس به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال خود را به کیف پول‌های ثالث واریز کنند.

این خبر در حالی روز چهارشنبه توسط خبرگزاری رویترز منتشر شد که شرکت پی پل تنها هفت ماه پیش برای اولین بار خرید ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود امکان‌پذیر کرده بود. در آن زمان، اقدام پی پل به‌عنوان یک نقطه عطف مهمی در پذیرش دارایی‌های دیجیتال توسط جریان اصلی تفسیر شد.

تصمیم جدید پی پل به این معنا است که کاربران آن می‌توانند به‌جای نگهداری ارزهای دیجیتال خود در این پلتفرم و تبدیل آن به پول فیات در صورت نیاز به برداشت، دارایی خود را مستقیماً به یک کیف پول دیگر ارسال کنند.

با این حال، نه خبرگزاری رویترز و نه شرکت پی پال مشخص نکرده‌اند که قابلیت برداشت ارزهای دیجیتال از چه زمانی پشتیبانی می‌شود. اگر این تصمیم پی پل نیز مانند فعال کردن خرید با ارزهای دیجیتال در پاییز گذشته باشد، راه‌اندازی اولیه کیف پول‌های ثالث احتمالاً به‌صورت تدریجی و بر اساس موقعیت‌های جغرافیایی انجام شود.

به نظر می‌رسد استقبال پی پل از ارزهای دیجیتال ریشه در یک راهبرد کاملاً تعریف‌شده دارد که بر اساس آن، این شرکت موارد استفاده از دارایی‌های دیجیتال را به‌سرعت در حال رشد ارزیابی کرده است. پیش‌تر نیز گزارش شده بود که دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی پل، بر این باور است که در دهه آینده شاهد «کاهش چشمگیر در استفاده از پول نقد» خواهیم بود.

وی گفت: همه شکل‌های پرداخت به گوشی‌های موبایل تغییر خواهد کرد. کارت‌های اعتباری به‌عنوان یک قالب از بین می‌رود و شما از گوشی تلفن خود استفاده خواهید کرد، زیرا استفاده از تلفن همراه مطلوب‌تر از کارت کشیدن است.

شولمن پیش‌تر در ماه جاری میلادی اظهار داشت که کسب‌وکار ارزهای دیجیتال برای شرکت پی پل سودآور بوده است. او افزود: ما با تداوم تاکتیکی تلاش‌های خود پیرامون ارزها دیجیتال، به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 15268
منبع: ارز دیجیتال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha