بازداشت داماد و پدرش در جشن هزار نفری عروس کارونی / جزئیات باورنکردنی

داماد و پدرش بخاطر برگزاری جشن عروسی در کارون دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون از دستگیری عوامل برگزار کننده مراسم عروسی شامل داماد و پدرش، به دلیل برهم زدن سلامت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، یوسف خلیف پور گفت: مراسم عروسی کرونایی در منطقه کوی بسیج شهرستان بامدعوین ۱۰۰۰ نفری و نصب داربست و بستن خیابان وایجاد تجمع ؛ بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با بازداشت داماد و پدرش به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه با توجه به دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد می‌شود افزود: با دستور دادگستری شهرستان ، مراسم عروسی با حضور به موقع پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و کارشناسان شبکه بهداشت تعطیل و عاملین برگزاری مراسم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی، بازداشت شدند.

دکتر خلیف پور درخاتمه ضمن تقدیر از اقدام سریع دادگستری و فرماندهی انتظامی کارون افزود: دادگستری و نیروی انتظامی  بر اساس قوانین و مقررات همچنین مصوبات ستاد کرونا اقدامات لازم در خصوص برخورد با هنجارشکنان و برگزار کنندگان این مراسم‌ها را در دستور کار دارند. 

۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 15818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha