تداوم خروج سهامداران از بورس /امروز چقدر پول از بازار سهام خارج شد؟ (۲۲ خرداد ماه)

بیشترین ورود پول حقوقی‌ها طی معاملات امروز ( ۲۱ خرداد ۱۴۰۰) مربوط به نمادهای فولاد، شپنا، وپاسار، وملل، وتجارت، خودکفا است.

به گزارش گروه بورس پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛  بازار سهام روز شنبه با افت حدود ۷ هزار واحدی کار خود را به پایان رسانند اما با این حال عمده نمادها متعادل اما در محدوده منفی حرکت می کردند. البته تعداد صفوف فروش اندکی کاسته شده بود اما همچنان حجم معاملات قابل توجه نیست. باید توجه داشت که با وجود ابهام‌های موجود در بازار و روند نزولی نرخ دلار که از روز گذشته قوت گرفته است، آیا می توان در روزهای آینده شاهد معاملات مثبتی در بازار سهام باشیم و یا خیر... البته عده ای از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که تا قبل از انتخابات روند کلی بازار به همین صورت خواهد بود و نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز در محدوه‌های صفر تابلو معامله می‌شوند.

بازار سهام روز شنبه با افت  ۰.۶۱ درصدی شاخص کل بورس همراه بود و ارزش معاملات بورس به ‌طور حدودی به ۳۳ هزار میلیارد ریال رسید.  

.

معامله‌گران حقیقی طی معاملات امروز ۴۶۱ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج کردند.

امروز بیشترین ورود پول حقیقی در سهام کلر، غکورش، شتران، غگلپا، سمازن، غفارس، هجرت، پتایردیده شد همچنین در نمادهای فولاد، شپنا، وپاسار، وملل، وتجارت، خودکفا ورود پول حقوقی را شاهد بودیم.  

در معاملات روز شنبه، غکورش در راس ورود پول حقیقی‌ها بود. ارزش معاملات خرد بازار سرمایه  نیز حدود ۲۸۶ میلیارد تومان به ثبت رسید.  

جزئیات تکمیلی ورود پول حقوقی ها و ورود پول حقیقی ها در نقشه زیر به تصویر کشیده شده است.

رنگ سبز به معنای ورود پول سهامداران حقوقی و رنگ قرمز به معنای خروج  پول سهامداران حقوقی است.

انتهای پیام. /

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 15893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha