سبقت تاریخی اتریوم از بیت کوین/ تغییر بازی در بازار ارز های دیجیتالی

در روزی که گذشت میزان معامله فعال اتریوم بیشتر از بیت کوین بود که این اتفاق به نظر می رسد بازی را تغییر دهد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فوربس، بیت کوین ، پس از از دست دادن قیمت های خود در طول هفته ، ناگهان در سطوح بالاتر حرکت کرد – به عبارت دیگر صعود بعد از بزرگترین شبکه بیت کوین تا کنون که گفته می شود تنظیم آن دشوار است، در این بازار تجربه شد.

قیمت بیت کوین پس از انجام مجدد کالیبراسیون دو هفته ای شبکه بیت کوین که باعث کاهش ۲۸ درصدی شد ، تقریباً ۵٪ افزایش داشت.

کاهش ناگهانی رکورد قبلی ۱۸ درصدی در اکتبر ۲۰۱۱ ، ناشی از سرکوب استخراج بیت کوین و رمزنگاری در چین در ماه گذشته بود که کسانی را که از رایانه های پرقدرت استفاده می کردند،  دچار محدودیت کرد این اتفاق بر امنیت شبکه بیت کوین و اعتبار سنجی معاملات اثر داشت.

اخراج استخراج کننده های بیت کوین و رمزنگاری ها، معیاری از  قدرت محاسباتی را که به شبکه بیت کوین هدایت می شود ، طی دو هفته گذشته به پایین ترین سطح ۱۳ ماهه رسانده بود. تنظیم قیمت ها صبح امروز باعث شد شبکه با سرعت کمی روند مطابقت داشته باشد.

اتریوم پیشی گرفت

اتریوم ، دومین ارز رمزنگاری شده پس از بیت کوین ، برای اولین بار با تعداد آدرس های فعال روزانه در شبکه خود ، از بیت کوین پیشی گرفته است.

طبق اطلاعات شرکت تجزیه و تحلیل رمزنگاری سانتیمنت ، اتریوم از روز جمعه بیش از ۷۵۰هزار آدرس فعال ثبت کرده است که حدود ۵۰هزار بیشتر از بیت کوین است. در همین حال ، کل آدرسهای فعال بیت کوین طی سه ماه گذشته ۳۸٪ کاهش یافته است ، داده های Bitinfocharts نشان می دهد ، که می تواند نشانه ای نزولی برای قیمت بیت کوین باشد.

شرکت تحلیلی Crypto Santiment در کنار این داده ها ، در توییتر نوشت: "در روزی که شاهد تاریخ سازی بودیم و برای اولین بار ethereum از بیت کوین در آدرس های فعال روزانه پیشی می گرفت ، آلتکوین شروع به بازی کرد."

ماه گذشته ، مدیر ارشد سرمایه گذاری با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری مدیر سرمایه گذاری دارایی دیجیتال Two Prime پیش بینی اتریوم در نهایت "تلنگر" بیت کوین را پیش بینی می کند: "سودمندی Ethereum به تنهایی از هر چیز دیگری پیشی خواهد گرفت."

۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۲
کد خبر: 16946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha