به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خبرگزاری فارس به یک ویدئوی تبلیغاتی از سوی یک شرکت بستنیسازی در اینستاگرام اعتراض کرده است. این خبرگزاری نوشت: تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالاهای مصرفی در فضای مجازی دو سه سالی هست که در فضای اینستاگرام از سوی شرکتهای تولیدی انجام میشود. با اینکه اغلب آنها با واکنشهای منفی و تند مخاطبان صورت میگیرد، با این حال گویا آنها قصد دارند از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند.
این خبرگزاری با اشاره به اینکه پیش از این شاهد تبلیغهای ابزاری یک برند شوینده و تولید شکلات بودیم، مدعی شد به تازگی یک برند بستنیسازی مشهور نیز با انتشار کلیپی واکنش کاربران مجازی را برانگیخت. در این کلیپ که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد که با رفتارها و اداهایی کاملا اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شدهاست با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را میکند.
اشاره خبرگزاری فارس به تبلیغ بستی سازی دومینو است که در آن این شرکت برای تبلیغ یک محصول خود در اینستاگرام از شیوه متفاوتی برای تبلغ استفاده کرده است.
نظر شما