به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛شبکههای اجتماعی با دادههای کاربران و کاوش آنها (Mining) درآمد دارند؛ دادههایی مانند اطلاعات شخصی کاربران، روابط میان دوستان، موضوعات مورد علاقه، تعداد و محتوای نوشتهها، زمان حضور افراد در شبکه اجتماعی و غیره که با کاوش آنها میتوان دانش سطح بالایی از کاربران شبکههای اجتماعی کسب کرده و الگوهای رفتاری کاربران را استخراج نمود. در نتیجه هدف مورد نظر برای هر تبلیغ را یافت و در نهایت از تبلیغات منبع درآمد شبکههای اجتماعی ساخت. منبع: فجازیست
261 262
نظر شما